به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ 'مرتضی عمومهدی' روز پنجشنبه در آغاز جشن های دهه مبارک فجر در دبیرستان امام خمینی (ه) کاشان بیان کرد: ناآرامی های ماه گذشته نشان داد که عده ای بدون اطلاعات کامل در مورد انقلاب فریب شبهه افکنی های دشمن را خوردند زیرا شعارهایشان با واقعیت های کنونی و تاریخی همخوانی نداشت.
وی افزود: عده ای که دوران انقلاب و پیش از آن را ندیدند، به سوی شعارهای ساختارشکنانه رفته و نسبت به تخریب اموال عمومی اقدام کردند در حالی که آن اقدام ها با شعارهای میهن دوستی در تضاد است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان بیان کرد: ایران زمان شاه از سوی کشورهای خارجی تحت نفوذ بود و برنامه های کفار در کشور اجرا می شد، در حالی که انقلاب اسلامی ایران با تقدیم بیش از 220 هزار شهید مبتنی بر ارزش های الهی است.
او اضافه کرد: مردم در زمان شاه نقشی در تعیین سرنوشت کشور نداشتند و حتی شاه خائن دست نشانده کشورهای غربی و استعماری بود و امروز در واقع یک حکومت مردم سالاری دینی در کشور ایجاد شده است.
سرهنگ عمومهدی ادامه داد: هیچ حکومتی در دنیا مانند ایران وجود ندارد که در آن مردم در تمام شئون زندگی و حکومت خود سرنوشت ساز باشند، اما به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در 40 سال گذشته به طور میانگین یک انتخابات برگزار شده و همه مسئولان مبتنی بر انتخابات برگزیده شدند.
او همچنین گفت: مشکلاتی هم البته در کشور وجود دارد اما باید با برنامه ریزی به آنها رسیدگی شود که در راس آنها بیکاری است.
نواخته شدن زنگ انقلاب، تجلیل از پیشکسوتان انقلاب، گلباران تمثال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، اجرای سرود، خاطره گویی و رژه موتورسوران از دیگر برنامه های آغاز جشن های پیروزی انقلاب اسلامی در کاشان بود.
شهرستان کاشان در دوران انقلاب 28 شهید تقدیم کرده است.
خبرنگار: یوسف صائب ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.