به گزارش ایرنا، 'ابولفضل معینی نژاد' چهارشنبه در نشستی با خبرنگاران آران و بیدگل بیان کرد: طرح ها با مشارکت بخش خصوصی و دولتی اجرا شده که از جمله می توان به بخش دوم مجموعه فولاد با اعتبار 2 هزار میلیارد ریال، راه اندازی شرکتی نساجی با اعتبار 150 میلیارد ریال و مجموعه ریسندگی با اعتبار 735 میلیارد ریال اشاره کرد.
وی میزان اشتغال ایجاده شده با اجرای این طرح ها را نزدیک به 400 فرصت شغلی عنوان کرد و افزود: بهره برداری از پلی کلینیک تامین اجتماعی، طرح نهالکاری 20 هکتاری منابع طبیعی، افتتاح ساختمان دهیاری قاسم آباد و تجهیز خانه ورزش بخش کویرات از دیگر طرح هایی است که در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.
فرماندار آران و بیدگل همچنین بیان کرد: 500 فرصت شغلی مستقیم نیز در مجموع با بهره برداری از طرح های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا طی ایام الله دهه فجر در مراوه تپه ایجاد می شود.
او در ادامه با گرامیداشت آغاز دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، بر لزوم حضور گسترده و با شکوه مردم شهرستان آران و بیدگل در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد.
فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل نیز از اجرای بیش از 100 برنامه در سطح حوزه ها و پایگاه های این شهرستان به مناسبت دهه فجر امسال خبر داد.
سرهنگ 'مرتضی فرمانیان' گفت: افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی، رژه موتوری، دیدار با خانواده شهدا و عطر افشانی گلزار شهدا، برگزاری مسابقه های ورزشی، اکران فیلم های جشنواره عمار، نشست های بصیرتی و تبیین انقلاب اسلامی از جمله برنامه های دهه فجر در این شهرستان است.
وی همچنین از برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، یادواره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، آئین های سوگواری فاطمیه و همچنین محفل های انس با قرآن خبر داد.
شهرستان آران و بیدگل با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر در فاصله نزدیک به 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
خبرنگار: حسین منصوری فر ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
7472/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.