به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله 'عبدالنبی نمازی' در خطبه های نماز جمعه کاشان بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه 1357 هدیه بزرگ آسمانی بود که خداوند سبحان پس از گذشت 14 سده از پیروزی اسلام در مکه و مدینه، آن را نصیب ملت شریف ایران کرد.
وی پیروزی انقلاب را سرآغازی بر پایان غیبت مهدی موعود (عج) عنوان کرد و افزود: بازگشت امام بت شکن به آغوش گرم و پر مهر ملت شریف ایران حوزه و دانشگاه، علما و قوم های مختلف ایران را بر اساس آنچه در قرآن کریم وعده داده شده بود، یکپارچه کرد.
نماینده ولی فقیه در شهرستان کاشان بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی نشان داد که یاری جستن از قرآن، عترت و پرهیز از اختلاف رمز سربلندی، بزرگی و استقلال امت اسلامی است و بنابر توصیه قرآن به گروه ها و تکشل ها، باید با پرهیز از زیاده خواهی برمحور اسلام، اهل بیت (ع) و قرآن حرکت کنند.
او در ادامه به گرایش یکی از سیاستمداران افراطی آلمانی به دین اسلام اشاره کرد و گفت: وی پیش تر به موضع گیری های ضد اسلامی و ضد ایرانی شهره بود اما در سایه مطالعاتی که انجام داد، به دین مبین اسلام گرایش یافت؛ این نشانی از بشارت الهی می باشد که به طور قطع آینده از آن اسلام است.
آیت الله نمازی همچنین با انتقاد از بی توجهی مدعیان حقوق بشر در غرب به جنایت های رخ داده در خاورمیانه افزود: برخی کشورهای منطقه ای شکنجه گاه های وحشتناکی در مناطق مرزی یمن ایجاد کرده و هزاران نفراز مردم بی گناه این کشور را شکنجه می کنند اما مدعیان حقوق بشر بی اعتنا هستند.
وی در ادامه به پایان یکسال از دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ در ایالات متحده آمریکا اشاره کرد و گفت: وی متزلزل تر و بی کفایت تر از پیش بینی ها نشان داد و امروز آمریکا و سایر نقاط جهان شاهد تظاهرات گسترده مردم علیه سیاست ها و اظهارات ترامپ است.
نماینده ولی فقیه در شهرستان همچنین با قدردانی از اقدام وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی کاشان در برگزاری همایش قرآن، عترت و سلامت خواستار پیگیری نتیجه های برگزاری این همایش ملی شد.
خبرنگار: یوسف صائب ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.