حجت الاسلام علیرضا حسنی امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه میبد افزود : با وجود تهدیدهای آمریکا ، 128 کشور در رای گیری مجمع سازمان ملل با تصمیم ترامپ در این ارتباط مخالفت کردند.
وی در ادامه عنوان کرد: هزار روز از کشتار مردم بیگناه یمن می گذرد ،زنان و کودکان یمنی در برابر دیدگان جامعه بین المللی به خاک و خون کشیده می شوند، کسی حرفی نمی زند ، زمانی که رزمندگان آن کشور با موشک خاک عربستان را هدف قرار می دهند،آن وقت به مقابله با انواع و اقسام حرکت ها می پردازند.
حسنی افزود : آمریکا با خیمه شب بازی اخیر سعی کرد تا ثابت کند که این موشک ها از سوی ایران به یمن داده شد، قطعا بدانند که موشک ها ایرانی نیست .
وی در بخشی ازز خطبه های نماز جمعه این هفته میبد، با اشاره به بررسی لایحه بودجه سال 97 که در حال انجام است بیان کرد : نمایندگان مجلس در تصویب لایحه بودجه برای اقشار کارگر، محروم و مستضعف جامعه و همچنین برای اشتغال و ازدواج جوانان برنامه ریزی کنند.
وی ادامه داد: با این اقدام محرومان جامعه در زیربار سنگین مرتبط با مسائل اقتصادی جامعه که آنها را دچار مشکل کرده است، بتوانند به زندگی معمولی و عادی خود ادامه دهند.
وی با اشاره به اجرای کنسرت در برخی شهرها افزود : عده ای به دنبال راه اندازی کنسرت در این شهر هستند، اگر می خواهند شادی آفرینی کنند ، مسائل اقتصاد مردم، رکود و اشتغال را حل کنند ، چرا که برخی کارگران چند ماهی حقوق نگرفته اند و جوانان ما با حل این مشکلات است، شاد می شوند.
امام جمعه موقت میبد تصریح کرد: لازم است، مسئولان این دغدغه جامعه دینی و متدینین ، جامعه روحانیت، خانواده های شهدا و بچه حزب اللهی را جدی بگیرند و بحث کنسرت در میبد را تمام شده بدانند و به فکر حل مشکلات مردم باشند.
شهر میبد در 50 کیلومتری شمال غرب یزد قرار دارد.
6197/ 2047/ خبرنگار: فلاح** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.