به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ' سید علی سجادی ' در نماز جمعه نایین در رواق فاطمیه این شهر افزود: نباید چشم امیدمان به آمریکا و دشمنان باشد و آنها هیچوقت یار ما نبوده و نخواهند بود.
وی اضافه کرد: دشمن به این نتیجه رسیده است که با جنگ سخت نمی تواند بر ملت ایران پیروز شود زیرا پس از انقلاب هر توطئه ای را مانند حوادث اخیر طراحی کرد نتوانست مردم و این انقلاب را از پای درآورد.
امام جمعه نایین گفت: نا امید کردن مردم و استفاده از ابزارهای فرهنگی، نابود کردن اعتقادات و ایمان مردم با پخش شایعات زیاد ، دروغ پردازی و مانع تراشی برای حل مشکلات مردم از نقشه های شوم دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران است.
حجت الاسلام سجادی با اشاره به انتشار برخی اخبار کذب و آمارهای نادرست در فضای مجازی از سوی دشمنان و بدخواهان نظام افزود: در این فضا که استفاده از آن به شدت گسترش یافته است باید به منابع انتشار اخبار و اطلاعات توجه کنیم و دقت داشته باشیم که انتشار خبرهای کذب و نادرست از طریق فضای مجازی ترفند و سلاح دشمن است.
امام جمعه نایین با گرامیداشت یاد جانباختگان کشتی نفتکش سانچی و عرض تسلیت به خانواده آنها گفت: این افراد در آتش پرحرارت این دنیا سوختند تا خود را از آتش آخرت، برهانند.
وی ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت و افزود: پرستاران در سلامت انسان ها نقش مهمی دارند و به عبارتی پرستاران، فرشته رحمت برای بیماران هستند.
وی تاکید کرد: پرستاران مسئولیت خود را نعمتی از سوی خداوند بدانند و مردم و مسئولان نیز باید قدردان زحمات پرستاران باشند.
حجت الاسلام سجادی با اشاره به 29 دی روز هوای پاک بر حفاظت از محیط زیست تاکید کرد و آن را وظیفه ای دینی دانست.
وی افزود : برخورداری از هوای پاک برای همه موجودات زنده ضروری و حیاتی است و وظیفه الهی ماست که به فعالان محیط زیست کمک و از نعمت های الهی حراست کنیم.
شهرستان نایین با بیش از 39 هزار نفر جمعیت در140 کیلومتری شرق اصفهان قراردارد.
ت 7136 / 2093 ** خبرنگار: حسین فرزانیان محمدی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.