به گزارش ایرنا، پایگاه خبری باشگاه سپاهان روز چهارشنبه اعلام کرد: اعضای هیات مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اعلام کردند که از ' محسن طاهری ' مدیر عامل این باشگاه حمایت می کنند.
همچنین رئیس و برخی از اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه سپاهان امروز با حضور در محل برگزاری تمرینات تیم فوتبال این باشگاه از کادرفنی و بازیکنان خواستند تا از روز جمعه با قدرت ظاهر شوند و سپاهان هر چه سریعتر به شرایط خوب خود بازگردد.
روز گذشته شایعه تغییر مدیرعامل باشگاه سپاهان و معرفی قریب الوقوع ' محمد سلطان حسینی '، عضو هیات مدیره این باشگاه به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه به جای محسن طاهری در شبکه های اجتماعی منتشر شد.
پایگاه خبری سپاهان روز چهارشنبه به نقل از محمد جازان مدیر حقوقی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان
اعلام کرد: نظر به اینکه برخی افراد با سوابق قبلی بدون لحاظ واقعیت ها و از روی غرض ورزی و با رفتاری هدف دار با انتشار گفت وگوها و مطالبی کذب و نخ نما شده ضمن ایراد اتهام به مجموعه باشگاه، موجبات نگرانی و تشویش اذهان عمومی و هواداران را فراهم آورده اند بنابراین این باشگاه ضمن رصد منابع انتشار این اخبار، در زمان مقتضی نسبت به پیگیری های حقوقی علیه این افراد اقدام می کند.
همچنین حمید باقری مدیر روابط عمومی باشگاه ورزشی، فرهنگی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، دیروز(سه شنبه) شایعات موجود در فضای مجازی درباره تغییر مدیرعامل این باشگاه را تکذیب کرد.
تیم سپاهان اصفهان هم اکنون با 20 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.
این تیم روز جمعه 29 دی در هفته بیستم این رقابت ها از ساعت 15 در رشت با تیم سپیدرود بازی دارد.
ت/8114/ 2093 ** خبرنگار: اکبری ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.