به گزارش ایرنا، امیر قلعه نویی عصر جمعه پس از پیروزی تیمش برابر سپاهان اصفهان در نشست خبری افزود: هر دو تیم با معرفت و تکریم یکدیگر و با ارائه یک بازی خوب روز خوبی را برای تماشاگران رقم زدند ؛ امیدوارم فرهنگ امروز در شهرآورد اصفهان در تمام فوتبال ایران حاکم شود.
قلعه نویی ادامه داد: زمانی که یک بر صفر از حریف جلو افتادیم، سپاهان این موقعیت را داشت که سه گل به ما بزند ولی این امر محقق نشد و خوشحالم این 6 امتیاز در اصفهان باقی ماند.
قلعه نویی با اشاره به اینکه سپاهان در نیمه دوم نسبت به نیمه اول موقعیت چندانی نداشت اظهار کرد: ما در نیمه دوم به دنبال تله گذاری بودیم تا بدین نحو بتوانیم به این وسیله موقعیت هایی برای خود خلق کنیم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان خاطر نشان کرد: از مسئولان تیم درخواست می کنم شرایط مالی ذوب آهن را بهبود بخشند زیرا بازیکنان تنها 30 درصد از قراردادهای خود را دریافت کردند و بازیکنان جدید حتی یک ریال نگرفتند.
وی اضافه کرد: ذوب آهن در آستانه حضور در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیاست و به این تیم باید یک نگاه ملی داشت و
امیدوارم در هفته جاری بدهی قرارداد بازیکنان پرداخت شود و در غیر این صورت کوپن من و سعید آذری مدیرعامل باشگاه خواهد سوخت.
وی با اشاره به شعار هواداران سپاهان بر ضد کرانچار سرمربی این تیم گفت: هواداران مطالبات دارند اما این مطالبات باید از راه درست ارائه شود.
وی افزود: کرانچار سرمربی قابل احترامی است و باید احترام او همواره حفظ شود.
وی گفت: سپاهان از جمله تیم های لیگ برتراست که فوتبال زیبا ارائه می کند و گردش توپ و ایجاد موقعیت این تیم بسیار خوب است.
شصت و دومین شهرآورد اصفهان ساعت 15 امروز (جمعه) به میزبانی تیم سپاهان درورزشگاه نقش جهان آغاز شد و این تیم در پایان با نتیجه 2 بر یک مغلوب ذوب آهن شد و شکست شکست خورد.
«میلاد فخرالدینی» در دقیقه 11 و «مرتضی تبریزی» در دقیقه 88 برای تیم ذوب آهن گلزنی کرده و برتری تیمشان در این دیدار را رقم زدند.
«ساسان انصاری» نیز در دقیقه 90 از روی نقطه پنالتی برای تیم سپاهان گلزنی کرد، اما این گل مانع از شکست تیمش نشد.
ت/8114/ 6022 خبرنگار: امیرحسین اکبری - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.