به گزارش خبرنگار ایرنا، هزاران نفر از شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سردادن شعارهایی در حمایت از مقام معظم رهبری و محکوم کردن اقدام های خرابکارانه طی تجمع شب گذشته در میدان جهاد کاشان، بر تحقق مطالبات بر حق مردم تاکید کردند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان در جمع راهپیمایان گفت: عده ای با تبعیت از آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی با اهانت به مقدسات اسلامی بر ناامنی دامن زدند که هشدار داده می شود در صورت تکرار، مردم آتش به اختیار ساکت نخواهند شد.
حجت الاسلام 'سید عبدالصاحب حسینی' افزود: موجب افتخار است که با گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب همه توطئه ها پشت سر گذاشته شده و مستکبران بارها با دست مسلمانان و تشیع سیلی خوردند.
وی بیان کرد: امروز مردم بار دیگر با شور، شعور و غرور همانند راهپیمایی های بزرگ دوره انقلاب حمایت خود را از نظام و دستاوردهای آن به نمایش گذاشتند و اهانت به ساحت ولایت و شاد شدن آمریکا و هم پیمانانش با حرکت های نابخردانه ای که در این شهر مومن پرور رخ داد، را تحمل نخواهند کرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان عنوان کرد: برخی افراد نادان و ناآگاه شب گذشته فریب وسوسه های خناسان را خورده و نظم و امنیت را در این شهر ولایی به بهانه گرانی و بیکاری بهم ریختند.
او افزود: همه مردمی که در این میدان جمع شدند، انسان هایی در رفاه و بی درد نیستند؛ مشکلات در کشور وجود دارد و همه احساس می کنند اما گلایه و دغدغه مندی با حرکت هنجار شکن و تخریب به اموال عمومی نشان داده نمی شود.
حجت الاسلام حسینی گفت: برخی از جوانان فریب بلندگوهای خارجی را خوردند و البته همه فتنه گر نیستند و برخی بدون بررسی و با القای رسانه های بیگانه دست به این اقدام ها زدند اما با چنین اقدام هایی انقلاب آسیب نخواهد دید.
وی بیان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب که در خارج از کشور برای مردم طرح و برنامه اعلام می کنند، آگاه باشند که این مردم برای استقلال کشور هزاران شهید حتی در سوریه و عراق تقدیم کرده و مردم همچنان به پای نهال مقدس انقلاب اسلامی خون خود را هدیه می کنند و راه حضرت امام حسین (ع) را ادامه می دهند.
شب گذشته عده ای نسبت به تخریب اموال عمومی
خبرنگار: یوسف صائب ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.