حسن خدابخش روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی در سه روز آینده بیانگر استقرار جو به نسبت پایدار بر استان خواهد بود.
وی اظهار کرد: براین اساس وضعیت جوی در بیشتر مناطق استان بصورت صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود.
خدابخش گفت: دمای هوا در 24 ساعت آینده در بیشتر نقاط استان یک تا 2 درجه سانتیگراد افزایش خواهد داشت.
وی افزود: دمای هوای اصفهان در گرمترین ساعات روز گذشته به 13درجه سانتیگراد و امروز(پنجشنبه) در سردترین ساعات به 3 درجه سانتیگراد زیر صفر رسید.
خدابخش گفت: بادرود و چوپانان با 16 درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین و بویین و میاندشت، میمه و فرودگاه با هفت درجه سانتیگراد زیر صفر بعنوان سردترین نقاط استان اصفهان اندازه گیری شده است.
رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان برای هوای کلانشهر اصفهان در روز جمعه (فردا)، هوای صاف تا کمی ابری و غبار صبحگاهی، گاهی افزایش ابر و وزش باد و برای روز شنبه، صاف تا کمی ابری و غبار محلی، گاهی وزش باد پیش بینی کرد.
همچنین کیفیت هوای اصفهان امروز پنجشنبه در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.
بنابر اعلام ایستگاه های مراقبت دائم میانگین شاخص کیفی هوای این کلانشهر از 24 ساعت گذشته تا ساعت 12 ظهر امروز ( پنجشنبه) بر حسب شاخص کیفی هوا عدد 126(AQI) را نشان می دهد.
ت 7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.