رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان روز سه شنبه به ایرنا گفت: تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر استقرار جو به نسبت آرام و پایدار برای امروز و فردا (چهارشنبه) بر روی استان است.
حسن خدابخش افزود: جو پایدار، آرام و آسمانی صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد ملایم در اکثر نقاط استان پیش بینی می شود.
خدابخش گفت: دمای هوا در بیشتر مناطق استان در 24 ساعت آینده یک تا دو درجه سانتیگراد افزایش می یابد.
وی با بیان اینکه هوا در کلانشهر اصفهان و نواحی مرکزی و صنعتی استان با انباشت آلاینده های جوی همراه خواهد بود، گفت: اکنون دمای هوای اصفهان 16 درجه سانتیگراد است که نسبت به روز گذشته در این ساعت یک درجه افزایش پیدا کرده است.
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: حداکثر دمای روز گذشته کلانشهر اصفهان 15درجه سانتیگراد و حداقل دما سه درجه سانتیگراد زیر صفر گزارش شد.
خدابخش، گرمترین نقطه استان در 24 ساعت آینده را بادرود و چوپانان با 17درجه سانتیگراد و سردترین نقطه را بوئین و میاندشت و میمه با هفت درجه سانتیگراد زیر صفر عنوان کرد.
وی گفت: از اواخر فردا با ورود یک موج ناپایدار ضعیف، بتدریج از نواحی غربی استان، افزایش ابر پیش بینی می شود.
خدابخش برای هوای کلانشهر اصفهان در روز چهارشنبه(فردا)، هوای صاف تا کمی ابری و غبارآلود، گاهی وزش باد ملایم، در اواخر وقت افزایش ابر و برای روز پنجشنبه، آسمانی صاف تا کمی ابری و غبار آلود، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی کرد.
همچنین کیفیت هوای اصفهان امروز سه شنبه برای هفتمین روز پیاپی در شرایط ناسالم برای گروه های حساس و افراد بیمار قرار دارد.
میانگین شاخص کیفی هوای این کلان شهر بنابراعلام ایستگاه های مراقبت دائم بر حسب شاخص کیفی هوا عدد 120 (AQI) را نشان می دهد.
ت 7150 /6027
خبرنگار: علی نعمانی* انتشار: شکراللهی

‌‌‌‌
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.