به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، نمایش 'تئوری میس کال' به نویسندگی 'محسن رهنما' و کارگردانی 'رهام بحیرایی' در سالن کوچک تالار هنر اجرا شد.
این نمایش موضوعی اجتماعی دارد و در آن محمد ترابی، الهام رضایی، مهرزاد مشکل گشا و مهسا کاظمی بازی می کنند.
تئوری میس کال' تا 22 دی هر شب در ساعت 17 و 30 دقیقه در سالن کوچک تالار هنر اجرا می شود.
** نمایش 'ماه روی تپه' نیز به نویسندگی گلین گریفیت و ترجمه همایون نور احمر به کارگردانی مجید یوسفی پور در سالن اصلی تالار هنر به روی صحنه رفت.
داستان این نمایش درباره ماجرای دو خواهر به همراه فرزند خواهرشان 'سیدنی' در کلبه ای بر روی تپه است.
در این نمایش مریم قدیری, سپیده شادبخت, حسین مهران پور, محمد محمودی, روژان توکلی, شهزاد شیروانی, امیر رضا پیرزاده نوری و علی رضا پیر زاده نوری بازی می کنند.
نمایش'ماه روی تپه' تا 12 دی هر شب در ساعت 19 به سالن اصلی تالار هنر درحال اجرا است.
**نمایش 'شرلوک هولمز' نیز به نویسندگی استیون دیتز و کارگردانی بهزاد سیفی کاری از گروه تئاتر نقش جهان در هنرستان هنرهای زیبای اصفهان به روی صحنه رفت.
این نمایش یک داستان اقتباسی است و در آن دکتر واتسون، دوست و همکار شرلوک هولمز راوی داستان است و تماشاگران شاهد مقابلۀ شرلوک با پرفسور موریارتی، دشمن قدیمی او خواهند بود.
در این نمایش بازیگرانی چون بهزاد سیفی، سام کوراوند، امیرحسین خامسی پور، رضا باغبان، رضا معینی کیا، محمد جعفری و مونا بدیع صنایع ایفای نقش می کنند.
نمایش 'شرلوک هولمز' تا 16 دی هر شب در ساعت 18 در سالن آمفی تئاتر هنرستان هنرهای زیبا اجرا می شود.
در گذشته، تئاتر اصفهان بخصوص تئاتر کمدی این خطه در داخل و حتی خارج از کشور علاقه مندان خاص خود را داشت بگونه ای که در دهه های گذشته برخی از گردشگران داخلی و حتی خارجی غیر از دیدن آثار تاریخی و فرهنگی اصفهان، تماشای تئاتر کمدی این شهر را در برنامه های سفر خود به اصفهان قرار می دادند.
در سال های قبل از انقلاب، مکتب نمایش های کمدی اصفهان با نام مرحوم «ارحام صدر» گره خورد که بعد از انقلاب نیز همچنان ادامه داشت.
8114/ 2093 ** خبرنگار: امیرحسین اکبری* انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.