استاندار اصفهان گفت: ثبت‌احوال یکی از معیارهای مهم در برآوردهای کمی و کیفی نیروی انسانی به شمار می‌رود.

به گزارش ایلنا، محسن مهرعلیزاده عصر امروز در آستانه فرا رسیدن روز ملی ثبت احوال در مراسمی که به همین مناسبت برگزار شد، افزود: سرمایه انسانی بزرگترین ارزش و سرمایه اجتماعی جوامع است.

وی به تحولات اساسی انجام شده در سازمان ثبت‌احوال پس از پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: این تحولات در دهه‌های قبل به منظور پاسخ به نیازهای مردم و سازمان‌های مختلف و ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم انجام شد.

استاندار اصفهان با اشاره به رونمایی از سند سجلی مرحوم حاج مرتضی اشتری از مداحان و پیشکسوتان ورزش زورخانه که در جریان این مراسم انجام شد، گفت: احترامی که مردم برای چنین شخصیت‌هایی قائل هستند، نشان از اقتدار و تاثیرگذاری این افراد بر جامعه دارد.

استاندار اصفهان با اشاره به صفات و ویژگی‌های اخلاقی مرحوم اشتری بویژه خدمت به مردم و تلاش برای پاسداشت فرهنگ ایرانی اسلامی، گفت: مرحوم پهلوان مرتضی اشتری لحظات زندگی خود را صرف خدمت به مردم کرد و به همین دلیل مردم به نیکی از او یاد می‌کنند و نام او مورد احترام مردم است.

وی با بیان اینکه مرحوم پهلوان اشتری در مکتب اهل‌البیت(ع) پرورش یافت و به‌صورت خاضعانه برای خدمت به مردم وقت صرف کرد، افزود: ائمه معصومین در دفاع و تبلیغ از دین در حوزه‌های جهاد، مبارزه و مباحث علمی حضور داشتند و برای خدمت‌رسانی به مردم منتظر مُزد و پاداش دنیوی نبودند. یکی از صفات مؤمن این است که به آنچه به آن ایمان آورده عمل کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.