به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرهنگ علی جعفری نژاد اظهار داشت: در راستای برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی و فروشنگان و مصرف کنندگان مواد افیونی طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و دستگیری معتادان متجاهر شهرستان خمینی شهر اجرا شد .
وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح تعدادی از معتادان متجاهر و خطرناک جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد منتقل و تعدادی خرده فروش مواد مخدرنیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت : در این طرح همچنین مقدار دو کیلو گرم تریاک ، 400 گرم هروئین،200 گرم مواد مخدر صنعتی شیشه،100گرم گراس، مقدار 220 میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر و همچنین لوزام مصرف و توزیع مواد افیونی کشف شد.
سرهنگ جعفری نژاد اضافه کرد: همچنین در این طرح چهار دستگاه خودرو و 6 دستگاه موتورسیکلت سرقتی به همراه 25 عدد گوشی تلفن همراه مسروقه نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان ضمن قدردانی از همکاری و مشارکت مردم در اجرای هدفمند این طرح تصریح کرد: مبارزه با مواد مخدر و قاچاقچیان و سوداگران مرگ از اولویت های مهم مأموریتی ناجا و مورد تأکید فرماندهی معظم کل قوا بوده که با احساس مسئولیت ویژه و همت مضاعف این مأموریت را اجرا می کنیم.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 812401
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.