سرهنگ محمدحسین ستوده در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بدون اشاره به جزییات بیشتر ، افزود: 55 درصد کشف مواد مخدر با انجام کارهای اطلاعاتی و بقیه مربوط به فعالیت‌های انتظامی است.
وی ادامه داد: متهمان پس از شناسایی ، دستگیری و تشکیل پرونده به مقام های قضایی استان معرفی شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 6 درصد افزایش دارد.
این مسئول انتظامی سه شنبه شب اظهار کرد: در این مدت 677 طرح مبارزه با مواد مخدر در جاده ها و مناطق آلوده استان در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با همکاری مردم انجام شده است.
به گفته ستوده نیا، در اجرای طرح های مختلف امنیت اجتماعی در محله های مختلف استان حدود 2 هزار نفر متهم دستگیر و به مراجع قضایی استان معرفی شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به نقش موثر همکاری مردم در اجرای طرح های مختلف، شناسایی و نیز دستگیری سوداگران مرگ، آن را ضرورت اجتماعی عنوان کرد.
ستوده نیا یادآور شد: همکاری مردم با مسئولان در مبارزه با مواد مخدر بسیار موثر است، باید همچنان تعامل سازنده و همیشگی نیز ادامه داشته باشد.
سال گذشته، 27 تن انواع مواد مخدر در استان یزد کشف شده بود .
یزد نقش موثری در اتصال استان های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب، بعضا راه های آن برای انتقال کالای قاچاق و نیز مواد مخدر مورد استفاده قرار گیرد.
7536/ 2047/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار:عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.