به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام 'محمدرضا اسلامی تبار' در خطبه های نماز جمعه کاشان تشریح کرد: رژیم صهیونیستی دشمن انقلاب اسلامی نیست بلکه دشمن اسلام و مسلمانان در جهان است و هر کس بخواهد از اسلام حمایت کند، راهی جز مباره با این رژیم پوشالی ندارد.
وی افزود: دشمنی صهیونیست ها علیه اسلام و مسلمانان ریشه دار بوده و سیاست آنها ایجاد تفرقه است و وظیفه مسلمانان در مقابل این دشمن حفظ وحدت و انسجام می باشد.
امام جمعه کاشان بیان کرد: دشمن تلاش دارد بین مسلمانان اختلاف های مذهبی ایجاد کند و به ویژه در نظام جمهوری اسلامی ایران از سوی صهیونیسم، وهابیت و ایالات متحده آمریکا پیگیری می شود و منافقانی نیز در داخل به عنوان پیاده نظام دشمن این خط نفاق را دنبال می کنند.
او به شکست های پی در پی آمریکا در منطقه اشاره کرد و گفت: شکست داعش در عراق، سوریه و سایر ناکامی ها از جمله در یمن سیلی های محکمی به آمریکا و هم پیمانان منطقه ای آنهاست.
حجت الاسلام اسلامی تبار با تاکید بر پیروی از ولایت فقیه اضافه کرد: برخی انقلاب ها در منطقه به دلیل فقدان رهبری مناسب از دست مردم خارج شد اما گروه های تروریستی تکفیری مانند داعش با هدایت های رهبر معظم انقلاب در منطقه شکست خوردند.
وی در ادامه به 16 آذر «روز دانشجو» اشاره کرد و از دانشجویان به عنوان سرمایه های بزرگی برای کشور نام برد که باید افزون بر عدالت طلبی، در مسیر تولید روزافزون علم گام برداشته و با تحلیل درست مسائل سیاسی، مانع از سیاسی کاری عده ای در دانشگاه ها شوند.
نمازگزاران کاشانی پس از نماز عبادی سیاسی جمعه با برگزاری راهپیمایی و سردادن شعارهایی مانند «اسرائیل اسرائیل جرثومه فساد است/ اسلام با صهیونیست همیشه در جهاد است» اقدام 'دونالد ترامپ'، رئیس جمهوری آمریکا را در به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت این کشور از تل آویو به بیت المقدس محکوم کردند.
خبرنگار: یوسف صائب ** انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.