به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام 'حسن دهشیری' در خطبه های نماز جمعه اردستان بیان کرد: اقدام نابخردانه رئیس جمهوری آمریکا سونامی محکومیت وی را به دنبال داشت و این حرکت خام موجب می شود که وحدت مسلمانان و سایر مظلومان جهان علیه ستمگران و غاصبان سرزمین های اشغالی هر روز بیشتر شود.
وی افزود: آمریکا و هم پیمانانش باید بدانند که مسلمانان هرگز آن رژیم جعلی را به رسمیت نشناخته و تا نابودی کامل آن دست از مبارزه برنخواهند داشت و اقدام دونالد ترامپ با معاهده های بین المللی و قطعنامه های سازمان ملل متحد منافات دارد.
امام جمعه اردستان بیان کرد: این نقشه شوم هرگز به سرانجام نخواهد رسید و حتی انتفاضه جدید فلسطین را به دنبال داشته و یک و نیم میلیارد نفر مسلمان دیگر نقاط جهان نیز به آمریکا دیگر اعتماد نخواهند کرد.
او در ادامه به اجلاس سی و یکم همایش وحدت اسلامی در تهران اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با شرکت کنندگان این اجلاس، با اشاره به فتنه انگیزی و توطئه دشمنان در راستای جنگ افروزی بین کشورهای اسلامی، بر ضرورت وحدت بین مسلمانان تاکید کردند.
حجت الاسلام دهشیری اضافه کرد: دشمن تلاش دارد با ایجاد اختلاف و درگیری بین کشورهای اسلامی، این ملت ها را تضعیف کرده و حاشیه امنی برای رژیم غاصب صهیونیستی فراهم کند.
وی همچنین به 19 آذر سالروز قانون حقوق بشر اشاره و آن را دست آویزی برای سیاستمداران غربی برای استفاده علیه مخالفان عنوان کرد.
نمازگزاران اردستان پس از آئین عبادی سیاسی نماز جمعه تا میدان امام حسین (ع) اردستان راهپیمایی کرده و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل توطئه های استکباری را محکوم کردند.
خبرنگار: رحمت الله عامری نیا ** انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.