دکتر غفور راستین مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز پنجشنبه به ایرنا گفت: 12 آذرامسال بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو حامل 12 مهاجر غیر قانونی در جاده مورچه خورت ، 9 نفر مصدوم و 3 نفر کشته شدند.
وی افزود : روز دوم آذرماه نیز واژگونی خودروی سمند در جاده اردستان به مهاباد، مصدومیت 9 تبعه افغانستان و مرگ 2 نفر را به دنبال داشت.
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: یکم آبان امسال نیز برخورد سمند با خودروی خاور در اتوبان نطنز- کاشان، 6 مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت؛ همچنین بر اثر واژگونی خودروی سمند در محور نایین- اردستان در روز 29 مهرماه، 9 افغان مصدوم و 3 نفر فوت کردند.
راستین خاطرنشان کرد: در حوادثی دیگر، بر اثر واژگونی خودروی پژو 405 در مسیر نایین به اردستان در 25 مهرماه 10 نفر مصدوم و 2 نفر فوت کردند؛ واژگونی یک خودروی پژو 405 دیگر نیز 22 مهرماه امسال قبل از ایست بازرسی رامشه مصدومیت 12 نفر و جان باختن یک نفر را به دنبال داشت.
وی یادآوری کرد: همچنین در پی واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در روز 20 شهریور امسال 13 تبعه بیگانه مصدوم شدند و یک نفر جان خود را از دست داد.
ت/7135 / 6022 خبرنگار: فرزانه سادات مدنیون - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.