به گزارش ایرنا، یگوییل تکسیرا شامگاه سه شنبه در نشست خبری پیش از دیدار ذوب آهن و نفت تهران گفت: تیم نفت تهران بازیکنان باتجربه زیادی در اختیار دارد که از بازیکن های بزرگ ایران هستند و بازی سختی پیش رو خواهیم داشت.
مربی ذوب آهن افزود: ما فردا سرسختانه بازی خواهیم کرد و این دیدار مثل یک فینال خواهد بود چون به خاطر نتیجه ای که هفته پیش گرفتیم در این دیدار محکوم به برد هستیم.
وی گفت: به خاطر ذهنیت اتفاق افتاده در این هفته با تمرکز بالای تمرین کردیم کار کردیم تا بتوانیم فردا با پیروزی از زمین بیرون بیاییم.
تکسیرا اظهار کرد: ذوب آهن به چند برد پشت سرهم نیاز دارد که از این شرایط خارج شود و ما برای این موضوع آماده ایم.
وی با اشاره به وضعیت تبریزی مهاجم ذوب آهن و پستی که در اینستاگرام منتشر و صحبت از کوچ کردن کرده و بعد این پست را پاک کرد گفت: تنها چیزی که می توانم درمورد تبریزی بگویم این است که او تمام توانش را در تمریمات گذاشته است و در این مقطع همه تمرکزش را برای بازی فردا است.
مربی پرتغالی ذوب آهن گفت: تبریزی مثل همه بازیکنان دیگر بسته به تصمیم و صلاحدید سرمربی تیم در دیدار فردا بازی خواهد کرد.
تکسیرا همچنین در خصوص جدایی 3 بازیکن دیگر ذوب آهن و سربازیشان گفت: وقتی بازی نفت تمام شود برای حل تمام این مسائل زمان خواهیم داشت و همه تلاش می کنند که بهترین اتفاق برای ذوب آهن بیافتد.
وی گفت: برای دیدار فردا خوشبختانه محروم یا مصدوم نداریم و همه تمرکزمان روی این است که بتوانیم فردا نفت را شکست دهیم تا شکست‌های قبلی را جبران کنیم.
تیم های ذوب‌آهن اصفهان و نفت تهران در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، از ساعت 15 و 15 دقیقه فردا چهارشنبه پانزدهم آذرماه در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف هم می روند.
هم اکنون ذوب آهن اصفهان با 16 امتیاز در رده دهم و نفت تهران نیز با 13 امتیاز در رده چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.
ت/8114/خبرنگار: امیرحسین اکبری** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.