به گزارش خبرنگار ایرنا ، این مسابقه در چارچوب هفته پنجم دور رفت رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ برتر نونهالان باشگاه های کشور شامگاه روز شنبه در مجموعه ورزشی شهید پاکنژاد یزد برگزار شد.
در این مسابقه که در حضور جمع زیادی از هواداران و خانواده ها برگزار شد ، بازیکنان تیم نوین فولاد یزد با ارائه یک بازی خوب و منطقی موفق شد حریف مدعی خود را با شکست بدرقه کنند.
گل های تیم نوین فولاد یزد را در این دیدار نزدیک خانگی ، هادی اسماعیلی،علیرضا بحرانی و شعیا عزیزی و همچنین 2 گل تیم میهمان توسط سبحان نادری و پویا صفری به ثمر رسید.
نماینده فوتبال استان یزد در این رقابت ها در گروه سه با تیم های مس رفسنجان ، البدر بندر کنگ ، مس کرمان ، نوژن ، پدیده سپاهان و ذوب آهن اصفهان هم گروه شد.
همچنین در گروه یک تیم های هدف بابلسر ، استیل البرز آق قلا ، پدیده ساری ، سپاهان گرگان ، ایرانمهر باباخانی ، ذوب آهن نسل جوان و پیشگامان مشهد و متین بابل قرار دارند.
در گروه 2 نیز تیم های دبیری تبریز ، ملوان بندر انزلی ، شهرداری رشت ، شهرداری اردبیل ، 90 ارومیه ، گسترش فولاد و مهدیه تبریز و ذوب آهن اردبیل حضور دارند.
تیم های گروه چهار نیز شامل حافظ شیراز ، استقلال بوشهر ، خلیج فارس شیراز ، فولادخوزستان ، آریان اهواز و پارس برازجان است.
مسابقات طبق تقویم اجرایی فدراسیون فوتبال از 22 مهرآغاز شده و در مرحله اول بازی ها به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و از هر گروه 2 تیم به مرحله دوم صعود می کنند .
در مرحله بعد در 2 گروه چهار تیمی مسابقات به صورت مجتمع برگزار می شود و در نهایت چهار تیم به مرحله پایانی راه می یابند ، آنها مسابقات را به صورت مجتمع انجام می دهند تا در نهایت تیم های اول تا سوم این دوره از مسابقات مشخص شود.
تیم فولاد نوین یزد تنها نماینده استان در لیگ نونهالان باشگاه های کشور است.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.