به گزارش ایرنا، محسن مهرعلیزاده در این پیام کسب سه نشان طلا و ثبت رکورد جدید جهانی در مسابقات جهانی وزنه برداری 2017 را به این ورزشکار با اخلاق ، جامعه ورزشی کشور، مردم شریف استان و مردم غیور شهرستان لنجان(زادگاه مرادی) تبریک گفت.
وی در این پیام افزود: کسب سه نشان طلا و ثبت رکورد جدید جهانی و به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی وزنه برداری ۲۰۱۷ موجب عزت و افتخار ملت بزرگ ایران اسلامی شد.
استاندار اصفهان تاکید کرد : بی تردید این موفقیت ارزشمند که در سایه توکل، تلاش و شایستگی جنابعالی به دست آمد، استمرار پیروزی‌های با ارزشی ا‌ست که جوانان برومند و لایق ایرانی در میدان های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی کسب می کنند.
پیشتر رئیس جمهوری نیز در پیامی توییتری ارتقای رکورد جهانی و کسب سه نشان طلای سهراب مرادی وزنه بردار تیم ملی را تبریک گفته بود.
در توییتر روز دوشنبه حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی آمده است: درخشش سهراب مرادی با کسب 3 نشان طلا و ثبت رکورد جدید جهانی، همراه با تلاش و افتخارآفرینی دیگر وزنه ‌برداران کشورمان در مسابقات جهانی وزنه برداری، دل همه ایرانیان را شاد کرد.
سهراب مرادی وزنه بردار اصفهانی دسته 94 کیلوگرم تیم ملی موفق شد در رقابت های قهرمانی جهان رکورد جهان را چهار کیلوگرم ارتقا بخشد.
این ورزشکار بامداد دوشنبه در حرکات یک ضرب با 184 کیلوگرم مدال طلای خود را قطعی کرد در حرکات دو ضرب در همان حرکت نخست با بلند کردن وزنه 219 کیلوگرم مدال طلای دو ضرب و مجموع خود را نیز بدست آورد.
مرادی همچنین در دومین حرکت برای جابه جا کردن رکورد دو ضرب و مجموع جهان با بلند کردن وزنه 233 کیلوگرمی رکورد دو ضرب جهان را پس از 17 سال یک کیلوگرم و رکورد مجموع جهان که به نام خودش بود را 4 کیلوگرم ارتقا داد.
«سیمون کولچی» از لهستان از سال 2000 میلادی رکورد حرکت دو ضرب جهان در دسته 94 کیلوگرم را در اختیار داشت.
ت / 6020 / 6022 خبرنگار: علیرضا حکیمیان - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.