به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری کاشان، 'علی چله دوان' در جلسه شورای هماهنگی ترافیک این شهرستان گفت: 12 نفر در 6 ماهه نخست سال 1396 جان خود را در جریان حوادث رانندگی درون شهری از دست دادند که این میزان در مدت مشابه سال گذشته 22 نفر بود.
وی افزود: ترافیک یکی از مهمترین مشکلات شهری کاشان است که شهرداری با همکاری سایر دستگاه های عضو شورا باید تا پایان ماه جاری نسبت به جمع آوری آمار مورد نیاز جهت تهیه طرح جامع حمل و نقل و ترافیک کاشان اقدام کند.
معاون فرماندار کاشان بیان کرد: تهیه و تدوین 85 طرح هندسی و ترافیکی برای کاهش مشکلات تردد وسائل نقلیه و جلوگیری از حوادث رانندگی نیز با همکاری شهرداری در دستور کار قرار گرفته و بخشی از آنها در یک سال و نیم گذشته متناسب با تامین اعتبارات اجرا شده است.
او اضافه کرد: امید می رود با تامین اعتبار از سوی شورای اسلامی شهر کاشان، اصلاح هندسی معابر و اجرای سریع طرح های ترافیکی در دستور کار شهرداری قرار گیرد و هر چه سریعتر تردد تسهیل شود.
به گزارش ایرنا، با وجود تاکید بر کاهش تلفات جانی تصادف ها آماری از سوی مسئولان امر در مورد تعداد حوادث رانندگی درون شهری کاشان ارائه نشده است.
بیش از 200 هزار دستگاه خودرو و همین تعداد موتورسیکلت در کاشان پلاک گذاری شده است.
شهر کاشان افزون بر 300 هزار نفر جمعیت دارد و در فاصله بیش از 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع می باشد.
خبرنگار: یوسف صائب ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.