*** گردهمایی امور شاهد و ایثارگران (استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی و بوشهر) با حضور مدیرکل اداره کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در مرکز آموزشی رفاهی شماره سه فرهنگیان برگزار می شود.

*** ساختمان مدرسه علمیه کوثر خواهران اصفهان با حضور مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور افتتاح می شود.

*** مسابقات بین المللی فوتسال با حضور تیم های ایران، روسیه، جمهوری آذربایجان و قزاقستان در سالن 6 هزار نفری 25آبان مجوعه ورزشی نقش جهان اصفهان برگزار می شود.
به گفته رئیس هیات فوتبال استان اصفهان برگزاری این مسابقات در اصفهان، سال گذشته و پس از جام جهانی با هماهنگی هیات فوتبال اصفهان و فدراسیون فوتبال برنامه ریزی شد.
سالن 6 هزار نفری 25 آبان با مساحتی حدود 21 هزار متر مربع با 32 هزار متر مربع زیربنا در مجموعه ورزشی نقش جهان اصفهان قرار دارد.
اصفهان سابقه میزبانی رقابت های مهم فوتسال را در کارنامه دارد و تیم های ملی روسیه و برزیل در این شهر با تیم ملی ایران بازی دوستانه داشته اند.
اولین دوره رسمی مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا نیز در سال 2010 به میزبانی شهر اصفهان و باشگاه فولاد ماهان سپاهان برگزار شده بود و این تیم توانست در ورزشگاه پیروزی اصفهان تیم ' السد قطر' را با نتیجه پنج بر 2 شکست دهد و قهرمان اولین دوره مسابقات شود.

*** نشست خبری مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان استان اصفهان با محوریت مسابقات ورزشی خواهران بسیج کشور به میزبانی استان اصفهان در مجموعه ورزشی تربیت بدنی شهید آقابابایی تشکیل می شود.

*** بزرگداشت روز جهانی معلولان در تالار پیامبر اعظم (ص) دانشگاه اصفهان برگزار می شود.
روز جهانی معلولان از سال ۱۹۹۲ توسط سوی مجمع عمومی سازمان ملل متحد اعلام شد و در روز سوم دسامبر مصادف با 12 آذرماه برگزار می‌شود.
هدف از تعیین این روز ارتقا اذهان عمومی درباره مسائل مربوط به معلولیت های مختلف و افزایش آگاهی و پذیرش مساله حضور افراد معلول در همه حوزه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است همچنانکه در سال ۱۹۹۹ شعاری ' امکان دسترسی برای همه در هزاره جدید' سرلوحه امور قرار گرفت.

*** بازدید استاندار اصفهان از طرح های منابع طبیعی و آبخیزداری شرق اصفهان و 2 طرح مرتبط با بیابان زدایی و منابع طبیعی با حضور وی آغاز می شود.
بازدید از بیابان‌های شرق، کانون‌های ریزگرد، معادن گچ، شن و خاک‌ غیر مجاز و‌آلاینده، بازدید از جنگل‌های تاغ، کوره‌های آجرپزی غیر مجاز و پروژه‌های بیابان‌زدایی انجام می شود.

*** کنفرانس مطبوعاتی فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان در سالن اجتماعات معاونت اجتماعی تشکیل می شود.

*** نشست خبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان به منظورتشریح اقدامات وفعالیت های جمعیت استان در زلزله اخیر منطقه غرب کشور در سالن کنفرانس جمعیت هلال احمر استان برگزار می شود.
وقوع زمین لرزه ای با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین(ریشتر) شامگاه یکشنبه 21 آبان 96، استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زلزله 436 کشته و 10 هزار و 179 زخمی داشته است.

*** سومین کنفرانس خبری حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس و رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید در سال96 تشکیل می شود.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
7135 / 6022 خبرنگار: هُدا استکی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.