به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسن شفیعی  با اشاره به راه‌اندازی مرکزی جدید برای توسعه منطقه ناژوان اظهار داشت: برای این امر باغی به مساحت پنج هزار و ۵۰۰ مترمربع و با اعتبار دو میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال بهره‌برداری شده است.

وی ابراز داشت: این محل با طراحی و مصالح سنتی به منظور گسترش فرهنگ درختکاری و افزایش سرانه فضای سبز شهر به خصوص پارک جنگلی ناژوان احداث شده است.

مدیرطرح ساماندهی ناژوان در ادامه با اشاره به اینکه شهروندان می‌توانند به مناسبت تولد نوزاد خود نهالی در باغ رویش کاشت کنند، افزود: والدین تا شش ماه پس از تولد فرزندشان فرصت دارند با مراجعه به باغ رویش، نهالی را به یادگار به نام فرزند خود کاشت کنند.

وی با اشاره به اینکه در فاز اول این مجموعه کاشت نهال‌ها برای تولد نوزادان در نظر گرفته شده است، گفت: همچنین فازهای بعدی برای مشاهیر، گردشگران خارجی، زوج ها و غیره پیش بینی شده است.

شفیعی با اشاره به اینکه والدین می توانند برای کاشت نهال در ایام هفته از ساعت ۱۳ الی ۱۷ و جمعه و روزهای تعطیل هشت الی ۱۴ به صورت حضوری به باغ رویش مراجعه کنند، تاکید کرد: پس از کاشت نهال، مردم می توانند از طریق سایت nazhvanpark.ir از روند نگهداری و رشد نهال اطلاع پیدا کنند

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 797034
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.