' محمد اسماعیل خانی ' روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: استکبار جهانی و همپیمانانش برای رسیدن به اهداف راهبردی خود برنامه ها و اقدام های مختلفی در دستور کار قرار دادند و در این مسیر خون هزاران انسان بی گناه را توسط داعش بر زمین ریختند.
وی اضافه کرد: در مرحله اول، پرچم داعش را بگونه ای طراحی کردند که نماد مقدسات اسلام را تداعی کند و در همه جهان آن را تبلیغ و معرفی کردند اما همزمان به کشتار مردم بی دفاع و سربریدن و کندن پوست بدن انسان ها اقدام نمودند.
این استاد علوم سیاسی با اشاره به اینکه سازمان ارتباطات جمعی و سمعی و بصری داعش در طی این مدت با تمام توان اقدام به پخش این تصاویر خشونت زا و کشته شدن هزاران نفر از مسلمانان با اعمال وقیح ترین جنایات توسط مزدوران داعشی نمود، افزود: هدف آنها از این اقدام ها، این بود که به جهانیان، اسلام را دین خشونت و کشتار معرفی کنند.
وی اظهارکرد: در مراحل بعدی تخریب زیرساخت های رفاهی و صنعتی کشورهای مسلمان منطقه توسط داعش و با حمایت استکبار مورد توجه قرار گرفت و با این راهبرد، داعش به هر کشوری وارد می شد.
اسماعیل خانی افزود: داعش در اولین اقدام پس از ورود به هر منطقه، نابود کردن زیر ساخت ها و سیستم های زیربنایی شامل، آب و برق،و صنایع خرد و کلان این مناطق بود تا پس از خروج داعش، این کشورها یرای بازسازی این زیر ساخت ها مجبور باشند از آنها کمک بگیرند و به نوعی جای پای خود را تا مدت ها باز خواهند کرد تا سرمایه های ملی و منابع کلان این کشورها را چپاول کنند.
این استاد دانشگاه، فروش تسلیحات به هر دو طرف دعوا و سودجویی را از دیگر اهداف استکبار جهانی در ایجاد داعش بیان کرد و افزود: داعش به بازار فروش تسلیحات آمریکایی و همپیمانانش رونقی کم سابقه بخشید.
وی گفت: اما به امید خدا و به همت مردان قهرمان و غیور کشورهای اسلامی به خصوص سوریه و عراق و هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، داعش و اربابانش و کسانی که در مسیر مبارزه با دین خدا ،اقدام کرده بودند، مجبور شدند با خفت و خواری از کشورهای دوست و مسلمان عراق و سوریه فرار کنند و جنایات آنان در منطقه خاتمه یابد.
خبرنگار: سعید خامسی پور ** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.