به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمد اسماعیلی در خطبه های نماز جمعه این هفته آبدانان اظهار کرد: حادثه ناگوار زلزله سنگین کرمانشاه یکی از حوادث تلخ و خطرناک ترین زمین لرزه هایی است که در 10 ساله گذشته در کشور اتفاق افتاده است و خسارت های زیاد و تلفات انسانی تاسف باری را در پی داشت و باعث تالم و تاثر ملت ایران شد.
وی ضمن تسلیت این مصیبت بزرگ و تقدیر از امدادرسانی مردم و دولت افزود: پیام آرام بخش و مشفقانه رهبری ، برنامه ریزی های مسئولان و فداکاری ملت شریف ایران استان کرمانشاه و مناطق زلزله زده این خطه را به نمایشگاهی از عشق و ایثار و نوع دوستی مردم سرافراز ایران تبدیل کرده است.
خطیب جمعه آبدانان با اشاره با خیانت های آمریکا و آل سعود در منطقه اضافه کرد: رژیم خبیث و پادشاه بی لیاقت عربستان سعودی با حمایت جریان تکفیر و ترور توسط داعش و بمباران و نسل کشی در کشور مسلمان یمن اوج جنایات و رسوایی خود را به اثبات رسانده و باعث خشنودی آمریکا و اسرائیل متجاوز شده است.
حجت الاسلام اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود رحلت نبی مکرم اسلام (ص) شهادت امام رضا (ع) و امام حسن مجتبی (ع) را تسلیت و یادآور شد: عبودیت ور حمت بالاترین مرتبه و خصلت نیکوی رسول مکرم اسلام است که همه باید تلاش کنیم این خصائل ارزنده را در وجود خود نهادینه نماییم.
خبرنگار: سید حرمت الله موسوی مقدم** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7174/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.