به گزارش ایرنا، محسن نیرومند عصر شنبه هنگام بازدید از طرح های مسکن مهر سمیرم افزود: سال های گذشته شاهد مشکلاتی در مسکن مهر سمیرم بودیم که با تلاش مدیران شهرستانی و استانی رفع شده و بزودی شاهد اتمام این طرح هستیم.
وی خاطر نشان کرد: موضوع مسکن مهر در خیلی از شهرستان ها به اتمام و بهره برداری کامل رسیده اما در شهر سمیرم در سال های اخیر با مشکلاتی مواجه بود که با تلاش های زیادی حل و فصل شد.
وی همچنین با حضور در اولین جلسه هیات مدیره شرکت تعاونی توسعه و عمران سمیرم اظهار کرد: بزودی اعضای هیأت موسس و دیگر مراحل اولیه تشکیل این شرکت انجام می شود.
نیرومند با اشاره به مزایای شکل گیری این شرکت برای توسعه منطقه بویژه دربخش کشاورزی و صنایع وابسته گفت: لازم است حداقل نیم درصد از مردم شهرستان در این شرکت عضو شوند اما عضویت مردم تا 100درصد اعضای حقیقی نیز می تواند محقق شود.
وی خاطر نشان کرد: کلیه اداره ها و سازمان ها نیز می توانند بعد از تشکیل شرکت تعاونی توسعه و عمران، مناقصه های طرح های مختلف خود اعم از عمرانی و غیر عمرانی را با ترک تشریفات به این شرکت واگذار کنند.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمیرم نیز در بازدید مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان از طرح های مسکن مهر سمیرم، گفت: 18 واحد مسکن مهر محله مهدیه تحویل متقاضیان شده و 50 واحد دیگر نیز در حال تحویل به مردم است.
سیدمهدی قائم مقامی افزود: در 60 واحد باقی مانده نیز شاهد 90درصد پیشرفت کار ساختمان های مهر هستیم.
قائم مقامی همچنین از پرداخت بدهی یک میلیاردی به پیمانکار سابق مسکن مهر خبر داد و گفت: با این وجود روند اتمام این طرح با سرعت بیشتری ادامه داشته و بزودی شاهد تکمیل صددرصدی همه واحدهای مهر خواهیم بود.
مسکن مهر شهر سمیرم شامل 141 واحد است که 36 واحد آن که در شرق سمیرم و 105 واحد دیگر در محدوده مرحله اول شهرک آبشار قرار دارد.
پروژه333 واحدی مسکن مهر نیز که تا مرحله پی ریزی پیشرفت داشته به دلیل کم بودن سهم آورده متقاصیان، انصراف آنها و مشکلات عدیده دیگر به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون تومان به اداره مسکن و شهرسازی فروخته و واگذار شد.
سمیرم افزون بر 100 هزار جمعیت شهری، روستایی و عشایری، در فاصله 160 کیلومتری جنوب اصفهان و 164 کیلومتری از شمال یاسوج واقع شده است.
ت 7147 خبرنگار: محمود افشاری- انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.