به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان روز شنبه در مراسم راهیپمایی 13 آبان در اصفهان افزود: خط مقاومت به رهبری ایران اسلامی همواره برابر زیاده خواهی های استکبار ایستاده است و شکست را به شیطان بزرگ یعنی و جبهه باطل تحمیل کرده است.
وی افزود: همانطور که امام خمینی (ره) فرمود قرن آینده متعلق به اسلام است و اسلام ابرقدرت های جهانی را به خاک مذلت خواهد کشاند.
تولیت آستان مقدس جمکران با اشاره به مناسبت های 13 آبان گفت: تمامی این مناسبت ها، استکبار ستیزی و مقاومت ایران را نشان می دهد.
وی افزود: تبعید امام، سرآغاز پیروزی نهضت ملی مردم ایران شد، وقتی از امام پرسیده شد سربازان شما چه کسانی هستند فرمودند سربازان من در گهواره هستند و همین گهواره نشینان در سال 57 به ظلم های رژیم پهلوی اعتراض کردند.
حجت الاسلام رحیمیان با اشاره به نقش دانش آموزان در شکل گیری و پیروزی انقلاب و سال های دفاع مقدس گفت: 72 درصد شهدای ما از ابتدای شکل گیری انقلاب تا پس از دوران دفاع مقدس بین 14 تا 24 سال سن داشتند که بالغ بر 150 هزار شهید هستند.
وی افزود: آمار شهدا نشان می دهد که جوانان و نوجوانان نقش سرنوشت سازی در پیروزی انقلاب ایفا کردند.
تولیت آستان مقدس جمکران با اشاره به روز تسخیر لانه جاسوسی گفت: همانطور که امام خمینی فرمودند تسخیر لانه جاسوسی انقلابی بزرگ تر از انقلاب اول بود.
تولیت آستان مقدس جمکران با اشاره به مشی استکبار ستیزی امام خمینی و رهبر معظم انقلاب گفت: برخی القا می کنند دوران مرگ بر آمریکا مربوط به زمان خاصی است و مدنظر سال های پایانی عمر امام نبود.
وی تصریح کرد: در حالیکه ایشان از همان سال 42 انقلاب را با مشی استکبار ستیزی و ایستادگی در برابر آمریکا آغاز کردند و از خدا می خواستند قدرتی به ما ارزانی دارد که نه تنها از مکه بلکه از کلیساهای جهان ناقوس مرگ بر آمریکا به صدا درآید.
راهپیمایی 13 آبان در اصفهان پس از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان از میدان انقلاب تا خیابان سپاه برگزار شد.
در این راهپیمایی که با حضور جمع کثیری از دانش آموزان برگزار شد مسئولان و مدیران استان از جمله استاندار، شهردار و امام جمعه نیز حضور داشتند.
گ/6994/7134 خبرنگار:محمد کامران**تنظیم و دریافت:آرزو فلاح - انتشار : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.