به گزارش ایرنا، سیدمحمد حسینیان در نمازجمعه این هفته این شهرستان افزود : رفتارهای احمقانه ترامپ و سخنان عجیب او و ضد ایران، اتحاد و وحدت بین دولت و ملت را افزایش داده است.
وی به دخالت آمریکا برای نابودی کشورهای مسلمان نشین با همکاری تروریست اشاره کرد و گفت: امروز حمایت سپاه پاسداران از ملت های مظلوم در منطقه سبب خشم آمریکا و دشمنان اسلام شده است.
وی اظهارداشت : امروز ایران با شناخت کافی از آمریکا به عنوان یک پایگاه مذهبی و سیاسی در جهان ایستاده است که از کشورهای دیگر می خواهد تا بی اعتمادی آمریکا را شناسایی کرده و این کشور رابه خوبی بشناسند.
امام جمعه دامغان بابیان این که سپاه پاسداران هیچگاه اجازه جولان دادن به کشورهای سلطه گر را نخواهد داد، تصریح کرد: ترامپ رئیس جمهوری دیوانه است که باخت خود در برابر ایران را قبول کرده و به خشم روی آورده است که باید بداند که بر عزت ایران و ایرانی هر روز افزوده می شود و او باید در این خشم خود بمیرد.
وی به حماسه میلیونی زائران اربعین حسینی در کشور عراق اشاره و اضافه کرد : مردم شهر دامغان همچون سراسر ایران برای برپایی حرکت عظیم در اربعین حسینی تلاش می کنند که جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی آنان، گواه این عاشقی و دلدادگی است.
امام جمعه شهر دامغان به تشییع حماسی شهدای گمنام اشاره و تصریح کرد: حضور گسترده مردم این شهرستان در تشییع پیکر سه شهید گمنام دفاع مقدس نشان از زنده بودن آرمان های شهدا و تجدید پیمان مردم با شهداست و حضور جوانان و نوجوانان در این آیین مبین این است که راه شهیدان همچنان ادامه دارد.
9856/6026
*خبرنگار: میثم اسماعیلی** انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادهای استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.