** وزیر کشور روز پنجشنبه بمنظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه استاندار به اصفهان سفر کرد.

**عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور گفت: ملاک انتخاب استانداران در دولت دوازدهم مشی اعتدال، شایسته سالاری، تجربه، مردمی بودن و پیگیری اهداف دولت است.

** کمال خرازی، دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی گفت: ما باید در کشور بطور جدی مطالعات بین رشته ای را پیگیری کرده و به سمت آن حرکت کنیم.

**میشائیل لینهارت، قائم مقام وزیر امور خارجه اتریش گفت: برجام توافق چندجانبه و بین المللی است و همه طرف ها باید به این توافق پایبند باشند.

** آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: به سلیقه ها و گرایش های سیاسی کاری ندارم و معتقدم سلیقه ها باید در جای خود قرار داشته باشند و با این رویکرد هیچگاه با مدیران مخالفت نکرده یا در کار آنها کارشکنی نکرده ام.

**نخستین رزمایش پدافند غیرعامل در حوزه صنعت کاشان با عنوان 'اطفای حریق و امداد و نجات' شامگاه چهارشنبه در یکی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی امیرکبیر2 برگزار شد.

**سردار مهدی معصوم بیگی، فرمانده انتظامی استان اصفهان از تشکیل کارگروه ویژه متشکل از این فرماندهی و قرارگاه سپاه صاحب الزمان (عج) به منظور پیشگیری از سرقت در محله ها خبر داد.

**سعید توکلی، مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران گفت: سیستم مدیریت دانش و مدیریت برنامه ریزی در آینده بسیار نزدیک در این شرکت استقرار و پیاده سازی خواهد شد.

**متخصصان پزشکی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در شهر‌های نایین، بافران و انارک بیش از 3 هزار بیمار را رایگان ویزیت کردند.

گ/6994 / 2093 ** خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.