به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار دفاعی ایرنا، امیر سرتیپ دوم خلبان مسعود روزخوش با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: جنگنده های اف - 4 با استفاده از بمب های هوشمند، نقطه زن و دور ایستای قاصد که توسط متخصصان جهاد خودکفایی نیروی هوایی ارتش تولید شده است اهداف خود را با موفقیت منهدم کردند.
وی توضیح داد: در این مرحله همچنین برای نخستین بار هواپیماهی بدون سرنشین تهاجمی کرار مجهز به بمب های هوشمند نقطه زن با پرواز برد بلند و در محیط جنگ الکترونیک، با غافلگیری دشمن، اهداف زمینی و سامانه های پدافندی دشمن را منهدم کردند.
سخنگوی هفتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت 96 اضافه کرد: همچنین جنگنده های اف-14 و میگ-29 با انجام عملیات رزم هوایی به درگیری هوایی و تمرین شرایط درگیری در صحنه واقعی نبرد پرداختند.
به گزارش ایرنا، مرحله اصلی و عملیاتی هفتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت، صبح روز گذشته (سه شنبه ) با رمز مقدس یا ابوالفضل العباس (ع) در منطقه عمومی اصفهان با مشارکت تمامی پایگاه های شکاری و ترابری نیروی هوایی ارتش و با محوریت پایگاه هشتم شهید امیر سرلشکر خلبان عباس بابایی اصفهان آغاز و تا ظهر امروز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.
اجتمام(3)**7029**1418 / 2093 ** خبرنگار: فرهاد شرف پور** ناشر: مریم برزآبادی فراهانی ** بازنشر: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.