به گزارش ایرنا، سعید آذری روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از مربیان تیم های باشگاه ذوب آهن اصفهان افزود: اخلاق رکن اصلی در ورزش به شمار می رود و مربیان هدایتگر ورزشکاران از جوانب مختلف از جمله اخلاق هستند، بنابراین خود باید به اخلاق صحیح مزین باشند.
وی اضافه کرد: رفتارهای شایسته و صحیح مربیان، تربیت ورزشکارانی موفق را در پی خواهد داشت و ارتقای توام فنی و اخلاقی نتیجه مثبت در پی خواهد داشت.
به گفته آذری، مربی به معنای معلم، جهت ‌دهنده اعمال و رفتار انسان و سازنده انسان است و باشگاه ذوب ‌آهن در حیات 50 ساله خود از بهترین، با اخلاق ترین و منظم ‌ترین باشگاه‌های کشور بوده است
او خاطرنشان کرد: باشگاه ذوب ‌آهن قهرمانان زیادی به تیم ملی معرفی کرده و این موضوع با تلاش فراگیر مربیان این باشگاه همراه بوده است.
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: این باشگاه در2 سال اخیر با مشکلات مالی عدیده ای روبه رو بود و حتی بسیاری از مربیان بدون دریافت وجهی در باشگاه فعالیت کردند.
مراسم تجلیل از مربیان تیم های باشگاه ذوب آهن اصفهان با عنوان ' آموزگاران مکتب ذوب آهن' در مجموعه شفق این باشگاه با حضور جمعی از پیشکسوتان و مربیان رشته های مختلف ورزشی بانوان و آقایان برگزار شد.
در این مراسم از سعید آذری پیشکسوت و مربی وزنه برداری، بهمن ثابت راسخ و حسن حاج رسولیها پیشکسوت و مربی فوتبال، آیلین ملکیان پیشکسوت و مربی بسکتبال بانوان تجلیل شد.
همچنین در این مراسم یاد و خاطره جمعی از مربیان مرحوم از جمله اصغر امجد زاده از پیشکسوتان فوتبال، محمد علی مستعد در رشته تنیس، حسن رهنما رشته والیبال، بهمن افشارزاده در رشته ژیمناستیک گرامی داشته شد.
همچنین بر اساس اعلام روابط عمومی این باشگاه ، زمین شماره 2 ورزشگاه فولادشهر که هم اکنون در دست احداث است به نام شادروان محمدعلی عسگری از پیشکسوتان این مجموعه نامگذاری می شود.
باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان قریب به نیم قرن سابقه حضور در میدان های داخلی و بین المللی دارد، تأسیسات ورزشی این باشگاه در سال 1347تاسیس شد.
این باشگاه پیش از انقلاب اسلامی علاوه بر تیم داری در رشته هایی همچون والیبال، کشتی، دو ومیدانی و هندبال در تمام ادوار جام تخت جمشید نیز حضور داشته است.
ذوب آهن پس از انقلاب در رشته هایی همچون فوتبال، والیبال، بسکتبال، وزنه برداری، تیراندازی با کمان، تکواندو و هندبال فعال بوده است.
ت / 6020 / 6022 خبرنگار: علیرضا حکیمیان - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.