به گزارش ایرنا، حمیدرضا ترکیان روز یکشنبه در آئین افتتاح ایستگاه مخابراتی نیروگاه سیکل ترکیبی زواره گفت: طرح پوشش تلفن همراه در ایستگاه های روستای آستانه در بخش مرکزی و فران در دهستان برزاوند نیز در کنار این طرح با 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت مخابرات استان اصفهان اجرا شد.
وی افزود: بهره برداری از ایستگاه مخابراتی نیروگاه سیکل ترکیبی زواره، پوشش تلفن همراه را تا 40 کیلومتری کویر شهرستان فراهم می کند و نقش موثری در توسعه و ترویج کویر نوردی و امنیت منطقه خواهد داشت.
رئیس اداره مخابرات اردستان بیان کرد: این شهرستان با برخورداری از فناوری اف. پی. دی. اچ. (F.P.D.H) از پهنای باند بالا و ارتباط بهتری بهره مند شده و با اجرای این طرح ها نیز می توان گفت همه نقاط اردستان تحت پوشش تلفن همراه قرار دارند.
علیرضا غیور، فرماندار اردستان نیز در ادامه این آئین با اشاره به برخورداری این شهرستان از فناوری های نوین گفت: شهرهای اردستان، زواره و مهاباد به شبکه فیبر نوری کشور متصل شده که امید می رود این خدمات زمینه ساز توسعه منطقه شود.
اردستان با نزدیک به 43 هزار نفر جمعیت، بیش از 60 هزار مشترک تلفن همراه دائمی و اعتباری و 30 هزار مشترک تلفن ثابت شهری و روستایی دارد؛ این شهرستان در 118 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
خبرنگار: رحمت الله عامری نیا ** انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.