بابک تراکمه شامگاه شنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیر شرکت مخابرات استان قزوین، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تانوما مخفف تار نوری مخابرات ایران است که برای سرویس جدید مخابرات ایران در نظر گرفته شده و در دنیا نیز به فیبر نوری خانه مرسوم می باشد.
وی ادامه داد: برای این منظور از سال گذشته اقدام به ظرفیت سازی برای انجام این کار از سوی شرکت مخابرات ایران به عمل آمد و در حال حاضر نیز آمادگی داریم به متقاضیانی که به پهنای باند با سرعت بسیار بالا و بیش از 50 و 100 مگ نیاز دارند، سرویس خود را ارائه دهیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحقق 85 درصد برنامه های هدف گذاری شده این شرکت در سال جاری، یادآور شد: شرکت مخابرات ایران برای سال جاری 2 هدف اصلی را پیش روی خود قرار داده که نخستین مورد آن سرمایه گذاری و تجهیز شبکه های مخابراتی ایران است که با اجرای بخش های IPNI و POTN در نهایت به یک شبکه تمام IT جهت سرویس دهی مناسب به مشتریان خود می رسد و در 2 سال آینده نیز در جهت تکمیل آن اقدام لازم را به عمل خواهیم آورد.
تراکمه، تمرکز بر روی توسعه فناوری اطلاعات را هدف دوم این شرکت در سال جاری برشمرد و گفت: حرکت به این سو از جمله برنامه های شرکت مخابرات است و البته در این حوزه به شاخصه های مناسبی نیز دست یافته ایم.
وی یادآور شد: شرکت مخابرات ایران امیدوار است با هدف گذاری های انجام شده بتواند رسالت خود را به تمامی اپراتورهای داخلی که به نوعی همه خدمات خود را نیز از این شرکت دریافت می کنند به شکل مطلوبی ارائه دهد.
در سفر یک روزه عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران به استان قزوین، در مراسمی ضمن قدردانی از تلاش های 11 ساله جلال پورشاکر، فرشید مبادرثانی به عنوان مدیر جدید شرکت مخابرات منطقه قزوین معرفی شد.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.