الف: اخبار محلی در فضای مجازی استان اصفهان:
*** سقوط 2 دانش آموز اصفهانی تحت تاثیر بازی نهنگ آبی، در صدر اخبار محلی مورد توجه شبکه های اجتماعی اصفهان قرار داشت. فرمانده انتظامی استان اصفهان دلیل سقوط 2 دانش آموز دختر اصفهانی از پل روگذر چمران و فوت یکی از آنان و مجروحیت دانش آموز دیگری را تاثیر بازی 'نهنگ آبی' دانست. این 2 دختر نوجوان قبل از پرت کردن خود توسط یک دستگاه ضبط صوت، با خانواده خود خداحافظی کرده و علت این کار را انجام بازی آنلاین نهنگ آبی در فضای مجازی اعلام کرده اند .
*** ورود اصفهان به مرحله بحران آبی نیز دیگر خبر مورد توجه بود. به گفته برخی منابع خبری به نقل از مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب اصفهان، شهر اصفهان از مرحله تنش آبی وارد مرحله بحران آبی شده است و در فصل تابستان با کمبود 2 هزار و 800 لیتر آب ( برداشت در زمان) مواجه بودیم.
*** شکست تیم فوتسال گیتی پسند و برکناری سرمربی آن نیز دیگر خبر محلی مورد توجه بود. در دیدار معوقه هفته چهارم لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان مغلوب تاسیسات دریایی تهران شد. تیم فوتسال تاسیسات دریایی توانست برابر گیتی پسند به برتری 4 بر 2 دست یابد. پس از این بازی، علیرضا افضل و احمد باغبان‌باشی سرمربی و مربی تیم فوتسال گیتی‌پسند برکنار و پنج درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی این تیم کسر شد.

ب: اخبار ملی در فضای مجازی استان اصفهان:
*** سقوط صخره بر روی چند خانه در اهواز با 2 کشته نیز از جمله اخبار سراسری مورد توجه بود. سقوط صخره بر روی چند منزل مسکونی در منطقه حاشیه نشین منبع آب اهواز صبح یکشنبه موجب مرگ 2 نفر و مصدوم شدن چهار نفر دیگر شد.
*** توصیه وزیر ارتباطات درباره نخریدن گوشی تلفن همراه نیز دیگر خبر مورد توجه بود. وزیر ارتباطات گفت: افزایش قیمت‌ها در بازار گوشی موبایل با آغاز رجیستری حباب است و بهترین پاسخ به این موضوع، عدم خرید گوشی برای تنظیم بازار است.
گ/3011 / 2093 ** خبرنگار: آسیه معینی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.