نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: حفظ ظرفیت‌های موجود ورزش بانوان نیازمند همت و جدیت مسئولان است و نباید به آن بی‌اعتنایی و از کنار آن بی‌تفاوت عبور کرد.

ناهید تاج‌الدین در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: پیرو پیگیری‌های صورت گرفته و مذاکره با  فدارسیون فوتبال و مسئولان ذی‌ربط، مقرر شد تدبیری اندیشیده شود به هر شکل ممکن استعداد و ظرفیت ارزشمند بازیکنان باشگاه آینده‌سازان که تعداد قابل توجهی از آنها عضو تیم ملی بانوان نیز  هستند، حفظ شده و از فرصت‌سوزی‌های پیش رو جلوگیری به عمل آید.

نماینده مردم اصفهان گفت: متاسفانه با توجه به مشکلات عدیده باشگاه آینده‌سازان امکان ادامه همکاری بسیاری از بازیکنان با باشگاه وجود نداشت و سرمایه انسانی بکری که در ورزش بانوان اصفهان وجود داشت در شرف انحلال بود.

تاج‌الدین افزود: از همین‌رو با تصمیم باشگاه فولاد مبارکه سپاهان سهمیه تیم بانوان این باشگاه در لیگ‌امسال فعال شده و این تیم در قرعه کشی امسال نیز شرکت کرد .

نماینده مردم اصفهان افزود: از امروز بازیکنان تیم آینده سازان  با تصمیم و تمایل خود می توانند به عضویت تیم سپاهان درآیند تا از این ظرفیت موجود بهره برداری لازم صورت پذیرد.

نماینده مردم اصفهان در پایان افزود: حفظ ظرفیت‌های موجود ورزش بانوان نیازمند همت و جدیت مسئولان است و نباید به آن بی‌اعتنایی و از کنار آن بی‌تفاوت عبور کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.