اصغر سلیمی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به سفراخیر2 معاون وزیر راه و شهرسازی به این منطقه افزود: این طرح در سال 89 آغازشد و امسال مقرر شد مرحله اول طرح به مناقصه گذاشته شده و 33 کیلومتر آن از سمت سمیرم اصفهان با یکهزار میلیارد ریال اعتبار اولیه آغاز شود.
وی گفت: بازدید از نقاط حادثه خیز و آسفالت نامناسب روستاهای بخش وردشت در شمال سمیرم و روکش آسفالت جاده روستای مهدی آباد، آغداش و سیاه گلک از برنامه های سفر معاونان وزیر راه و شهرسازی به سمیرم بود.
وی افزود : بازدید از سه راهی ورودی تنگ خشک و بی بی سیدان در مسیر جاده یاسوج به بخش پادنا و اباده فارس از دیگر برنامه کاری معاونان وزیر راه بود که اصلاح فوری این سه راهی و همچنین عریض شدن پل تنگ خشک به سبب اتصال به محور بین استانی آباده نیز در برنامه وزارت راه قرار گرفت.
نماینده سمیرم در باره اتصال بخش دناکوه به روستای گردشگری خفر، گفت: قرار شده مطالعات اجرای طرح انجام شود تا این مسیر نیز باز شده و عملیات احداث آن آغاز شود.
نماینده سمیرم همچنین از اختصاص 20میلیارد ریال برای «جاده سلامت» از بیمارستان سیدالشهدا(ع) تا آبشار سمیرم خبر داد و ابزار امیدواری کرد: بزودی شاهد آغاز کار این جاده سلامت و گردشگری باشیم.
شهرستان کوهستانی و سردسیر سمیرم دارای 40 کیلومتر بزرگراه، 73 کیلومتر راه اصلی، 125 کیلومتر راه فرعی و 403 کیلومتر راه روستایی است.
این شهرستان رتبه دوم راه های همسنگ و رتبه سوم راه های روستایی استان اصفهان را به خود اختصاص داده است.
سمیرم در فاصله 164 کیلومتری شمال یاسوج و 160 کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.
گ/7147 خبرنگار: محمود افشاری - انتشار: عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.