به گزارش ایرنا، این طرحها شامل 13کیلومتر آسفالت الیافی جاده نائین – اردستان از کیلومتر 57 تا 70 ، افتتاح باسکول توزین الکتریکی نصب شده در پلیس راه جاده اردستان – کاشان و 6 کیلومتر روکش آسفالت جاده اردستان – نائین است.
برای اجرای این طرحها افزون بر 9 میلیارد ریال از محل اعتبارهای ملی صرف شده است.
وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر به اردستان از 17 کیلومتر باقیمانده باند دوم جاده در حال ساخت اردستان – اصفهان در محدوده روستای دیزلو و کارخانه سیمان اردستان و همچنین لاین دوم جاده زواره - اردستان به طول 10کیلومتر بازدید کرد.
به گفته علیرضا غیور فرماندار اردستان برای ساخت 17 کیلومتر باقیمانده باند دوم جاده اردستان - اصفهان 300 میلیارد ریال و برای لاین دوم جاده - زواره اردستان نیز 110میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.
وی خاطرنشان کرد: طول مسیر جاده اردستان - اصفهان در محدوده شهرستان اردستان 65 کیلومتر است که 48 کیلومتر آن به بهره برداری رسیده و 17کیلومتر باقیمانده به علت وجود تاسیسات و جابجایی آنها و همچنین کوه بری هزینه بیشتری نیاز دارد و تاکنون اجرا نشده است.
حضور در شورای اداری اردستان از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به این شهرستان است.
شهرستان اردستان با داشتن یک هزار و 916 کیلومتر جاده همسنگ و 141کیلومتر بزرگراه در 118کیلومتری شمال مرکر استان اصفهان قرار دارد.
7431/6136 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا ** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.