به گزارش ایرنا، روابط عمومی باشگاه فولادمبارکه سپاهان اصفهان روز شنبه به نقل از محسن طاهری افزود: از فدراسیون درخواست امتیاز حضور در لیگ برتر بانوان را با مجوز مستقل و با نام فولاد مبارکه سپاهان داشته ایم و در صورت موافقت، از امسال در این رقابت ها حضوری فعال خواهیم داشت.
وی در مورد موضع گیری های مدیرعامل باشگاه آینده سازان، تصریح کرد: ورود سپاهان به لیگ برتر بانوان برای یاری به فوتبال استان بوده است، حالا که باشگاه آینده سازان با عباراتی همچون زورگیری و قرارداد ترکمنچای از این همکاری ما یاد کرده ما تصمیم گرفتیم که با مجوز و امتیازی مستقل در این رقابت ها شرکت کنیم.
طاهری تاکید کرد: باشگاه آینده سازان هم می تواند به فعالیت و تیمداری خود در لیگ بانوان ادامه دهد و برای این باشگاه آرزوی موفقیت می کنیم.
به گزارش ایرنا، در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان، تیم فوتبال بانوان آینده ‌سازان نجف آباد قهرمان فصل گذشته اعلام انحلال کرد.
سعید موحدی مدیرعامل این باشگاه مشکلات مالی و نبود اسپانسر را دلیل این برکناری برشمرد.
پس از آن فولاد مبارکه سپاهان اعلام کرد که از این تیم به عنوان تنها تیم استانی در فوتبال بانوان حمایت خواهد کرد، اما این موضوع با واکنش مدیرعامل باشگاه آینده سازان روبه رو شد، تا جایی که این حمایت را به قرارداد ترکمنچای تشبیه و از آن انتقاد کرد.
ت / 6020 / خبرنگار: علیرضا حکیمیان - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.