به گزارش ایرنا، علی دایی عصر دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم های ذوب آهن و سایپا تهران گفت: بازی سختی را در پیش رو داریم چون ذوب آهن هم از نظر مدیریتی و هم از نظر کادر فنی از تیم های بزرگ کشور است و بازیکنان خوبی در اختیار دارد و بدون تردید امسال جزو سه تیم لیگ برتر خواهد بود.
سرمربی تیم سایپا اظهار کرد: با همه احترامی که برای ذوب آهن قائل هستم ما برای کسب سه امتیاز به اصفهان آماده ایم.
وی گفت: با توجه به برنامه غلط سازمان لیگ، ما زمان مناسبی را برای ریکاوری و برنامه های تمرینی نداشتیم و تنها توانستیم با ریکاوری به اصفهان بیائیم.
دایی در باره حضور قلعه نویی در ذوب آهن اظهار کرد: امیر قلعه نویی، بزرگ ماست و ما همیشه برای ایشان احترام قائلیم زیرا همیشه برای کسب رتبه های بالا جنگیده است اما ما فردا با تمام داشته های خود و برای برد تلاش خواهیم کرد.
وی در باره نتیجه نگرفتن تیمش در چند هفته اخیر گفت: فوتبال فراز و نشیب زیاد دارد و ما تیم جوانی داریم، 70 درصد از تیم ما تغییر کرده و به زمان زیادی برای هماهنگی نیاز داریم و امیدواریم فردا با یک بازی خوب سه امتیاز را کسب کنیم.
سرمربی تیم سایپا در باره عملکرد داوری ها در لیگ فوتبال گفت: یکسری اتفاقات رخ می دهد که ما را مجبور می کند برای جلوگیری از پایمال شدن حق خود صحبت کنیم. دایی افزود: در بازی جام حذفی، پنالتی ما را نگرفتند و در بازی مقابل تیم پدیده نیز با اینکه تیم ما سوار بر بازی بود اما یک پنالتی نادرست علیه ما گرفته شد.
وی تصریح کرد: مجموعه داوری باید مدیران قوی تری در فدراسیون داشته باشند.
وی افزود: کسانی که هر سال علیه داوران حرف می زدند امسال مجیزه داوران را می گویند، باید دانش داوری را بالاتر ببریم و مُدرس خارجی به کشور بیاوریم تا میزان اشتباهات داوری ما کمتر شود.
دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و سایپا تهران از سری رقابت های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، عصر فردا(سه شنبه) از ساعت 17:20 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می شود.
ذوب آهن هم اکنون با 10 امتیاز در رده هفتم و سایپا با یک امتیاز بیشتر، یک پله بالاتر از حریف اصفهانی خود قرار گرفته است.
گ/8114/6027 خبرنگار: امیرحسین اکبری * انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.