مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان روز جمعه به ایرنا گفت: ساعت 22 و 16 دقیقه پنجشنبه شب با اعلام حریق انبار الوارهای چوب واقع در خیابان امیر کبیر تیم های ایستگاه های شماره 10 ،22 ، 18 و 21 با پشتیبانی 8 دستگاه خودرو اطفائیه فوق سنگین و سنگین ، یک دستگاه خودروی آبرسان و خودروی حامل دستگاه تنفسی به همراه مدیر منطقه 3 عملیاتی و افسران کشیک وقت و نیز دو دستگاه لودر به محل حادثه اعزام شدند.
محمد شریعتی افزود: با توجه به حریق سنگین انبار چوب و بدلیل حرارت زیاد و دود ناشی از حریق همچنین وجود مواد مشتعل در محل، احتمال سرایت حریق به دیگر نقاط و ریزش سقف انبار وجود داشت که تیم های عملیاتی برای جلوگیری از آن از چهار سمت نسبت به اطفاء محل اقدام کردند.
وی ادامه داد: با تلاش آتش نشانان در همان دقایق ابتدایی حریق کنترل و اطفاء و پس از حدود 4 ساعت پاکسازی شد و از سرایت به دیگر نقاط جلوگیری به عمل آمد.
شریعتی با تاکید بر اینکه در کارگاه هایی که با مواد قابل اشتعال سروکار دارند ایمنی باید حرف اول را بزند بیان کرد: این انبار یک بار هم در سال 95 دقیقا دچار چنین حریقی شده بود که می بایست علت این حریق بطور دقیق مشخص شود تا تکرار نشود.
شریعتی گفت: این حریق خسارت جانی نداشت و علت آن و میزان خسارات توسط کارشناسان پیشگیری از حریق سازمان در دست بررسی است.
ت/7135 ** خبرنگار: فرزانه سادات مدنیون - انتشار: عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.