مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در پی این حادثه که پیش از ظهر امروز اتفاق افتاد، تیم های عملیاتی ایستگاه های 14 و 16 این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.
محمد شریعتی افزود: نیروهای عملیاتی پس از حضور در محل حادثه با انجام اقدامات ایمن سازی و کشیدن نوار خطر به منظور جلوگیری از تجمع افراد و خطرات احتمالی، طی عملیاتی اقدام به آزادسازی فرد حادثه دیده از میان آوار کردند.
وی با اشاره به اینکه به دلیل حساس بودن شرایط ، عملیات آواربرداری با احتیاط و در زمان کوتاهی انجام شد، ادامه داد: کارگر یاد شده از ناحیه لگن، پا، شکم و سر به شدت مصدوم و در میان آوارها گرفتار شده بود که خوشبختانه زنده از زیر آوار خارج و به عوامل مرکز خدمات پیش بیمارستانی ( اورژانس 115) تحویل داده شد.
وی تاکید کرد: علت بروز حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی در حال بررسی است.
مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش نشانی همچنین گفت: بافت فرسوده شهر و عبور خودروهای امدادی از کوچه های باریک و با دسترسی محدود مشکلی است که در بیشتر شهرهای کشور و محدوده آسیب پذیر شهرها وجود دارد و متاسفانه امدادرسانی را با مشکل و کندی مواجه می کند.
وی در پایان با تاکید بر احتمال بروز حوادث ثانویه در چنین مواردی، از شهروندان خواست با رعایت هشدارهای ایمنی از تجمع و حضور در محل حوادث خودداری کنند.
24 ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی با 600 نیروی عملیاتی و 90 نیروی ستادی در سطح مناطق پانزده گانه شهر اصفهان فعالیت دارند.
ت/7135/ 2093 ** خبرنگار: فرزانه سادات مدنیون- انتشار: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.