به گزارش ایرنا، ' رسول زرگرپور ' روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروی های مسلح اصفهان که به مناسبت بزرگداشت هفته ناجا در مرکز آموزش شهید بهشتی اصفهان برگزار شد با تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی گفت: پلیس اصفهان با راه اندازی قرارگاه اقدام و عمل و اجرای طرح ذولفقار یک، موفق به کشف مقادیر زیادی مواد افیونی و کالای قاچاق شد و با تعداد زیادی از اراذل و اوباش برخود قاطع و قانونی کرد.
وی افزود: طی 2 ماهه گذشته شاهد وقوع چهار رویداد بزرگ فرهنگی و مذهبی شامل اجلاس پیرغلامان حسینی، تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم محسن حججی، برگزای مراسم با شکوه دهه محرم و همایش میلیونی قالیشویان در 'اردهال' بودیم.
استاندار اصفهان بابیان اینکه این رویدادها در امنیت کامل و با آرامش برگزار شد، افزود: امنیت این مراسم ها توسط نیروی انتظامی تامین شد.
وی برقرای نظم و امنیت در نقاط مختلف کشور و تامین امنیت مراسم ها و همایش های عظیم میلیونی را از وظایف نیروی انتظامی دانست و گفت: برای تامین امنیت و برقراری نظم در کشور، نیروی انتظامی وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده است.
زرگرپور، نیروی انتظامی را مظهر رافت و مهربانی با مردم و برای مقابله با متهمان و مجرمان نیرویی قاطع و قانونمند دانست و افزود: نیروی انتظامی در راه تامین امنیت با استفاده از جوانان ولایتمدار، تجهیزاتی پیشرفته و مدیرانی مجرب و توانمند توانسته است با استفاده از روش ها علمی و تخصصی گام های موفقی بردارد.
استاندار اصفهان با بیان اینکه پلیس جایگاه مناسبی در دل مردم دارد، از فرماندهان، مدیران و کارکنان نیروی انتظامی تقدیر کرد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان نیز گفت: در راستای پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی از ابتدای امسال تاکنون 600 میلیارد ریال کالای قاچاق توسط نیروی انتظامی کشف شده است.
سردار 'مهدی معصوم بیگی' افزود: همچنین از ابتدای امسال تاکنون 83 گروه در رابطه با حمل و توزیع مواد افیونی و 133 گروه سارق توسط نیروی انتظامی استان اصفهان دستگیر شده اند.
وی گفت: طی شش ماهه امسال 900 هزار تماس مردمی با مرکز فوریت پلیسی 110 برقرار شده که تعداد زیادی از آنها منجر به عملیات شده است .
فرمانده نیروی انتظامی اصفهان اظهار کرد: راهبرد اساسی پلیس، تامین امنیت پایه است و در این راه همواره فرامین رهبر معظم انقلاب نصب العین نیروی انتظامی قرار دارد.
وی امنیت پایدار را به خورشید توصیف کرد که نور آن بر همه می تابد و همگان از آن بهره می شوند.
سردار معصوم بیگی افزود: نیروی انتظامی با ارتقای توان کارکنان خود و ارائه آموزش های تخصصی و افزایش بصیریت دینی، و تعامل با سایر دستگاهها و نهادها و با رویکرد دانش بنیان توانسته است که این مهم را برآورده کند.
وی امنیت استان اصفهان را خوب ارزیابی کرد و گفت: اصفهان یکی از امن ترین استان های کشور است و نیروی انتظامی نیز طرح های پاکسازی و انتظام بخشی را بطور مستمر در این استان اجرا می کند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان از همکاری همه دستگاه های دولتی و غیر دولتی با پلیس به ویژه اعضای شورای تامین استان و مسئولان شهرستان های تابعه تقدیر کرد و هفته نیروی انتظامی را به کارکنان نیروی انتظامی و خانواده آنها تبریک گفت.
به گزارش ایرنا، هفته نیروی انتظامی از 14 تا 20 مهر گرامی داشته می شود و در این هفته برنامه های مختلفی برای تبیین فعالیت های این نیرو برگزار می شود.
پ/8114/ 2093 ** خبرنگار: امیرحسین اکبری ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.