به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرهنگ ستار خسروی بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر رفتار مشکوک افرادی در یک دفتر اداری ، تحقیقات تخصصی کارآگاهان در این رابطه آغاز شد.

وی در ادامه افزود: تحقیقات پلیس نشان داد که اعضای یک باند مستقر در این دفتر، با جعل نامه ها، قرارداد ها و سربرگ های یک سازمان دولتی و بعد از شناسایی شرکت های تولیدکننده اقلام صنعتی، در پوشش خریدار کالا به آن ها مراجعه و با استفاده از اسناد جعلی، اقدام به اخذ پورسانت‌های کلان از آنها می کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: با هماهنگی قضائی سریعاً از محل بازرسی صورت گرفت و ضمن دستگیری چهار نفر، تعدادی اسناد و مدارک، قراردادها، سر برگ و نامه‌های جعلی سازمان های دولتی و قراردادهای متقلبانه این باند با شرکت ها کشف شد.

سرهنگ خسروی با اشاره به ارزش میلیاردی کلاهبرداری این افراد خاطرنشان کرد: متهم اصلی پرونده در تحقیقات صورت گرفته به کلاهبرداری 10 میلیارد ریالی به این شیوه از 6 شرکت تولیدی اقرار کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه از متهم یک دستگاه خودروی لکسوز، موتورسیکلت سنگین، دو راس اسب ، دوباغ و سایر اموال با دستور مقام قضائی توقیف شد،گفت: تحقیقات در خصوص کشف ابعاد بیشتری از این پرونده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان کماکان ادامه دارد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 756184
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.