به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محسن قرائتی یکشنبه شب در آیین عزاداری شام غریبان امام حسین(ع) در هیات حسینی نخل صدره و سرفره کاشان گفت: دشمن با هجمه فرهنگی در جهت تضعیف بنیه دینی و اعتقادی مردم ایران تلاش می کند اما شهید حججی ها فضای مسموم ایجاد شده توسط دشمن را به فضای پاک تبدیل می کنند.
وی اقتدار، سربلندی، امنیت و آسایش نظام جمهوری اسلامی ایران را مدیون خون پاک شهیدان عنوان کرد و افزود: دوران جنگ تحمیلی به این اقتدار افزود و در مقابل کشور عراق توسط آمریکایی ها خوار شد.
رئیس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه تمام طرح های شیطان بزرگ برای شکست دادن ایران اسلامی به جایی نرسیده، بیان کرد: ایالات متحده با وجود برخورداری از حقوق شناس، جامعه شناس، روان شناس، نظامیان و پیشرفت های علمی و فناورانه در اجرای طرح های خود از حفظ رژیم خائن پهلوی، حاکم کردن لیبرال ها، حاکمیت طالبان، مسلط کردن منافقان و حتی جنگ هشت سال عراق علیه ایران با شکست مواجه شده است.
او در ادامه روضه خوانی و عزاداری برای حضرت امام حسین (ع) را بزرگترین سرمایه برای شیعه نامید و گفت: اسلام و شیعه را همین روضه خوانی ها حفظ کرده که باید با غنای بیشتر در سال های آتی نیز ادامه یابد.
حجت الاسلام قرائتی همچنین با تاکید بر ازدواج آسان افزود: باید برای ازدواج جوانان ملاک های خانواده ها تغییر کند چرا که امروزه بسیاری به دنبال مسکن و خودرو هستند در حالی که پسران جوان در روزهای نخست تشکیل زندگی به طور معمول فاقد چنین امکاناتی هستند و از این رو ملاک در پیوندهای زناشویی باید جوهره کار و تلاش باشد.
6136/8123 خبرنگار: یوسف صائب - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.