سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در مراسم تشییع پیکر محسن حججی شهید مدافع حرم افزود: امروز به کهکشان پرستاره شهیدان نجف آباد و کشور یک ستاره پرفروغ و روشن دیگری اضافه شد.
وی یادآوری کرد: 2500 شهید از فرمانده شجاع سرلشکر احمد کاظمی تا محسن حججی نجف آباد را به گلستانی از لاله های سرخ تبدل کرده4500؛ جانباز و 400 ازاده و هزاران رزمنده دلاور نقشی جاودان در دفاع مقدس ملت ایران علیه نظام استکبار بنا کرده اند.
جانشین فرمامدهی کل سپاه در تجلیل از شخصیت شهید حججی گفت: سیمای آرام چشمان نافذ و صلابت چهره محسن را هنگام اسارت و شهادت مقایسه کنید با چهره منفور و شقی آن تروریست؛ اشقیای این دوران به جا ماندگان از دوران یزید هستند.
سلامی اظهار کرد : محسن حجی به امام حسین اقتدا کرد و بی سر بودن او موجب سرافرازی ما شد، او بدون دست به سرزمین خود بازگشت، محسن مانند قاسم شهد شهادت نوشید و مانند علی اکبر به میدان جنگ رفت و قطعه قطعه شد تا پیکره امت اسلام به هم پیوند بخورد.
سردار سلامی در مراسم تشیع شهید حججی و امروز نماد همدلی و شکوه و صلابت و پایداری یک ملت است، پیکر او سند وفاداری و بیعت این ملت با آرمان های امام حسین است.
آیین تجلیل از مقام شهدای مدافع حرم و وداع با شهید محسن حججی امروز پنجشنه با حضور گسترده مردم استان اصفهان در شهر شهید پرور نجف آباد برگزار شد.
به گزارش ایرنا، پیکر شهید سر افراز محسن حججی باحضور گسترده اقشار مختلف که از اولین ساعات روز پنجشنبه در حسینیه فاطمه الزهرا در نجف آباد و خیابان های اطراف اجتماع کرده بودند تا میدان بسیج نجف آباد،محل برگزاری مراسم وداع، تشییع شد.
دراین مراسم سردار وحید نماینده دفتر مقام معظم رهبری، محمود حجتی وزیر جهاد کشاوری به عنوان نمایند رئیس جمهوری، سردار سلامی جانشبن فرماندهی کل سپاه ؛ خاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، نمایندگان استان اصفهان ؛ مدیران استان ؛ فرمانده سپاه صاحب الزمان حضور داشتند.
پیکر محسن حججی شهید مدافع حرم، شامگاه چهارشنبه با استقبال مردم شهیدپرور نجف آباد، سرافراز و شکوهمندانه به خانه بازگشت و قرار است تا ساعاتی دیگر در خانه ابدی آرام گیرد.
مردم شهرستان نجف آباد شب گذشته در حسینیه فاطمه الزهرا این شهر با پیکر غرقه در خون شهید محسن حججی وداع کردند.
پیکر شهید سرافراز محسن حججی عصر چهارشنبه وارد اصفهان شد و مردم شهید پرور این استان در همایشی باشکوه در میدان بزرگ و تاریخی امام، از مقام شهدای حرم تجلیل و با پیکر شهید حججی وداع کردند.
یکر شهید مدافع حرم، محسن حججی دوشنبه شب وارد وطن شد و سه شنبه در روضه منوره رضوی با حضور خادمان بارگاه حضرت رضا(ع) طواف داده شد.
شهید محسن حججی 25 ساله از افراد خیر نجف آباد و مدافع حرم بود که مرداد گذشته در نبرد با تکفیری های داعش در منطقه مرزی بین عراق و سوریه به اسارت نیروهای داعش درآمد و پس از دو روز اسارت، تکفیری های داعش با جداکردن سر از بدن، او را به شهادت رساندند.
شهید حججی از اعضای مؤسسه شهید احمد کاظمی بود که به محرومیت زدایی در مناطق فقیر کشور می پرداخت.
از این شهید فرزندی 2 ساله به یادگار مانده است.
خبرنگاران: کریمی - کامران ** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.