*** پیکر مطهر شهید مدافع حرم 'محسن حججی' با حضور محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و مردم قدرشناس استان اصفهان در نجف آباد تشییع و در گلزار شهدای این شهر در محل یادمان سرداران شهید نجف آباد به خاک سپرده می شود.
شهید مدافع حرم محسن حججی 25 ساله اهل نجف آباد اصفهان از اعضای لشکر نجف اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هنگام انجام ماموریت مستشاری در مرز عراق و سوریه از سوی مزدوران تکفیری گروهک داعش به اسارت درآمد و پس از 2 روز به شهادت رسید.

*** نشست علمی 'بررسی ابعاد سیاسی، امنیتی، پزشکی و نظری محصولات تراریخته' با حضور و سخنرانی استاد اصغر طاهرزاده و حجت ‌الاسلام و المسلمین علی کشوری در تالار سوره برگزار می‌شود.
تراریخته به محصولاتی گفته می‌شود که با دستکاری ژنتیکی، از وضعیت متعارف خارج شده‌اند.
این فناوری حدود سه دهه قبل وارد عرصه جهانی شد اما هم اکنون 37 کشور دنیا از جمله فرانسه، آلمان و روسیه، ترکیه و عربستان تولید محصولات تراریخته را ممنوع کرده و برای واردات آن هم محدودیت هایی قائل شده اند که به اعتقاد مخالفان این محصولات، نشاندهنده ضرورت رعایت ملاحظات احتیاطی در تولید و مصرف این قبیل محصولات است؛ در مقابل، موافقان معتقدند که نباید از قطار پیشرفت جهانی عقب ماند و لازم است با فراهم کردن زیرساخت ها، کشور را از لحاظ غذایی تقویت کرد.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 / 6022 خبرنگار: هُدا استکی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.