به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد زرگر شامگاه دوشنبه شب در حاشیه آئین بزرگداشت آیت الله راستی کاشانی در گفت‌ وگو با خبرنگاران افزود: این گروه ها در قالب تیم های 10 نفره با هماهنگی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر، آموزش داده و سازماندهی می شوند.
وی اظهار کرد: گروه های امر به معروف و نهی از منکر در اداره ها، نهادها و ارگان های سراسر کشور به فعالیت می پردازند.
زرگر با تاکید بر اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر از رقم ناچیزی در ردیف های بودجه فرهنگی برخوردار است، خاطرنشان کرد: به همین علت در قانون به دولت اجازه داده شده تا از بودجه های فرهنگی دستگاه ها برای امر به معروف و نهی از منکر بهره گیری شود.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر همچنین گفت: 6 نفر از وزیران برای برنامه ریزی و سیاست گذاری در ستاد امر به معروف و نهی از منکر عضو هستند.
وی با بیان اینکه هم اکنون در تمام شهرستان های کشور ستاد امر به معروف و نهی از منکر فعال هستند، گفت: طبق قانون امامان جمعه رئیس این ستادها هستند.
حجت الاسلام زرگر با تشریح برنامه های هفته بزرگداشت امربه معروف و نهی از منکر، رسالت اصلی امام حسین (ع) را امر به معروف و نهی از منکر برشمرد و تصریح کرد: در نخستین جمعه ماه محرم راهپیمایی امر به معروف و نهی از منکر در سراسر کشور برگزار شد.
وی همایش تجلیل از تلاشگران امر به معروف و نهی از منکر، سخنرانی دبیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر پیش از خطبه های نماز جمعه سراسرکشور، برگزاری طرح یاوران معروف و یادآوران امربه معروف و نهی از منکر از دیگر برنامه های این هفته بیان کرد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور تاکید کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون 52 نفر برای انجام فریضه الهی امر به معروف و نهی به فیض شهادت نائل آمده اند.
آئین بزرگداشت آیت الله راستی کاشانی با حضور قشرهای مختلف مردم در مسجد جامع کاشان برگزار شد.
6136 / 6022 خبرنگار: یوسف صائب - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.