**حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی، تولیت آستان قدس رضوی گفت: برای مقابله با تهاجم فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی ، نیازمند ادبیاتی مناسب برای انتقال مفاهیم فرهنگی به نسل جوان هستیم.

** همزمان با شروع سال آبی جدید در ابتدای مهرماه، سدهای کشور از جمله سد زاینده رود شاهد کاهش 6 درصدی آب نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

**هوشنگ طالبی رییس دانشگاه اصفهان، با اشاره به ارتقای رتبه های ملی و بین المللی دانشگاه اصفهان گفت: در یکسال گذشته این دانشگاه 167 قرارداد طرح پژوهشی با صنایع و ادارات مختلف منعقد کرده است.

** حسن رحیمی، دادستان عمومی و انقلاب اصفهان از دستگیری چهار نفر به اتهام سرقت 80 هزار لیتر نفت از خط لوله نفت خام مارون به میزان 39 میلیارد ریال خبر داد.

** علی قاسمی، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان گفت: 150 دوره آموزشی ورزش شهروندی در فصول پاییز و زمستان در اصفهان اجرا می شود.

**آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: بصیرت لازمه بقای نهضت عاشورا و قیام امام حسین (ع) است و باید تا جایی که امکان دارد از بهانه دادن به دست دشمنان بپرهیزیم.

**حجت الاسلام سید محمد علی شهیدی، رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مرکز جامع توانبخشی در بسیاری از استان‌های کشور احداث شده اما یکی از استان‌هایی که از این امکان بی ‌بهره مانده، اصفهان است.

** احمد خسروی وفا، رییس دادگستری کل استان اصفهان گفت: 400 هزار پرونده در 6 ماه نخست امسال مختومه شده است.

**اسدالله احمدی ونهری، مدیرکل گمرک استان اصفهان گفت: 582 قلم کالا به وزن 2 میلیون و 64 هزار تُن و به ارزش 736 میلیون و831 هزار دلار در نیمه اول امسال از استان به 91 کشور جهان صادر شد.

گ/6994 ** خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشار: سلطانمرادی
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.