به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش نفت اصفهان، ابراهیم کاویانی پور با بیان اینکه نخستین محموله ' حلال 402' پالایشگاه در سال گذشته به کشور پاکستان صادر شد، اظهار کرد: شرکت پالایش نفت اصفهان با توجه به محدودیت بازار داخلی و اشباع این بازار، توسعه بازار فرآورده های نفتی در خارج از کشور را به عنوان یکی از راهبردهای کلان شرکت در دستور کار خود قرار داده است.
وی کاربرد حلال 402 را در مصارف رنگ سازها و کارخانه های رنگ سازی عنوان کرد و افزود: ورود به بازارهای صادراتی، ضمن افزایش درآمد شرکت، می تواند تضمین کننده حفظ سطح فروش و در برخی موارد افزایش میزان فروش فرآورده های تولیدی شرکت باشد.
حلال 402 مخلوطی از هیدروکربن های پارافینی و آروماتیکی به شکل مایعاتی شفاف به رنگ آب و دارای بوی ملایم بوده، از لحاظ شیمیائی پایدارند و خورندگی ایجاد نمی کنند.
این ماده شیمیایی به عنوان حلال در تینرهای رنگ و لاک الکل، حلال خشک کن رنگ ها و حلال در چاپ پارچه کاربرد دارد.
شرکت پالایش نفت اصفهان فعالیت خود را در زمینه پالایش نفت خام و تولید فرآورده های نفتی از سال 1358 آغاز کرده است و اکنون حدود 22 درصد از فرآورده های نفتی مورد نیاز کشور را تولید می کند.
ایـن شرکت در منطقه ای با مساحت 340 هکتار در شمال غربی اصفهان واقع شده و ظرفیت تولید این پالایشگاه 375 هزار بشکه در روز است.
ت 7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.