به گزارش ایرنا، ' علی رحمانی ' روز دوشنبه در آیین معارفه و تودیع فرمانده سپاه شهرستان تیران و کرون افزود: مسئولان باید دغدغه برطرف کردن مشکلات جامعه و کشور را داشته باشند و نباید گرفتار بازی های سیاسی و
خادم احزاب و گروه ها شوند.
وی بیان کرد: در شرایط کنونی تمام تلاش مسئولان باید بر محور تولید و اشتغال متمرکز شود و موضوعات حاشیه ای محور فعالیت های مسئولان قرار نگیرد.
فرماندار شهرستان تیران و کرون اجرای سیاست های کلی نظام را وظیفه مسئولان دانست و یادآورشد: عمران، توسعه و تامین نیازهای هر منطقه مهمترین وظیفه مسئولان است و دلیلی برای ورود به مسائل حاشیه ای وجود ندارد.
وی با اشاره به اینکه وزارت کشور و مجموعه تحت نظر این وزارتخانه نمایندگان حکومت هستند، تصریح کرد: استانداری و فرمانداری تنها نماینده دولت نیستند بلکه نماینده حکومت بوده و وظیفه اجرای سیاست های نظام را بر عهده دارند.
رحمانی با اشاره به خدمات بسیج و سپاه در طول نظام گفت: تداوم این خدمات نیاز است و باید سپاه با هم افزایی و همپوشانی با نیروی انتظامی در جهت تامین امنیت همکاری کنند و در رفع مشکلات هر منطقه با سایر مسئولان همراه شوند.
وی اضافه کرد: سپاه شهرستان تیران و کرون برای تامین امنیت شهرستان با نیروی انتظامی هم افزایی دارد و برای حل مشکلات در هر منطقه با مسئولان دولتی همکاری و همراهی داشته است.
در این آیین سرهنگ پاسدار علی اصغر عطایی به عنوان فرمانده جدید سپاه تیران و کرون معرفی و از زحمات سرهنگ پاسدار سید اسماعیل میری تجلیل شد.
شهرستان تیران و کَروَن با بیش از 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری اصفهان قرار دارد
7131 / 2093 ** خبرنگار: اکبر مهدیزاده ** انتشار: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.